کد خبر : 1593768 | 04 اسفند 1397 ساعت 11:11 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

آمارهای جذاب و جالب در پایان مرحله گروهی

ستاره‌های لیگ والیبال را بشناسید(عکس)

طبق آمارهای استخراج شده از مرحله گروهی لیگ والیبال، برترین بازیکنان و تیم ها در بخش های مختلف معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهی لیگ برتر والیبال بعد از انجام ۲۶ هفته مسابقه با حضور ۱۳ تیم چند روز قبل به پایان رسید و از چهارشنبه هفته گذشته هم مرحله پلی آف این رقابت ها با حضور ۸ تیم پیگیری شد.


با تلاش نوید مشجری، آنالیزور تیم ملی والیبال آمارهای جالبی از «ترین»‌های لیگ برتر در مرحله گروهی استخراج شده و بهترین ها در بخش های مختلف معرفی شدند.


* در بخش امتیازآورترین بازیکنان امین علوی با ۴۴۶ امتیاز از پیام مشهد در صدر قرار گرفته و میثم صالحی از کاله و شهرام محمودی از خاتم اردکان در رده های بعدی قرار دارند.

 

1384468


* در دفاع روی تور علی‌اصغر مجرد از شهرداری ورامین با ۷۲ دفاع موفق رده نخست را به خود اختصاص داده است. سیدمحمد موسوی از پیام مشهد با ۶۴ دفاع موفق در رده دوم قرار دارد و ولی علیپور از کاله در رده سوم ایستاده است.

 

1384469


* در بخش برترین سرویس‌زن‌ها در اتفاقی جالب امیررضا سرلک از تیم دورنای ارومیه که قعرنشین مسابقات بود، صدرنشین است. او ۲۸ امتیاز مستقیم از سرویس به دست آورده است. علیرضا بهبودی از شهرداری گنبد و علی رمضانی از کاله با ۲۳ امتیاز سرویس مشترکا در رده دوم ایستاده اند.

 

1384466


* در میان برترین دریافت کننده ها شهروز همایونفر از پیام مشهد با ۶۷ درصد در رده نخست قرار دارد. علیرضا مباشری از فولاد سیرجان در رده دوم با ۶۵ درصد قرار گرفته و عبدالرضا علیزاده از شهرداری ارومیه هم در رده سوم جای دارد.

 

1384470


* این عکس هم در ۴ بخش «ترین» ها معرفی شدند. بیشترین خطای دریافت از سرویس مستقیم به ترتیب به پیکان، شهروند اراک و عقاب اختصاص پیدا کرده است. بیشترین امتیاز در طول فصل چه به صورت کلی و چه در حمله در اختیار فولاد سیرجان است. البته از نظر تفاضل امتیازات شهرداری ورامین در صدر قرار دارد.

 

1384467


* در میان همه ۱۳ تیم کاله مازندران با ۹۸ ست بازی کرده بیشترین مدت زمان بازی را دارد و شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه هم دوم هستند.

 

1384465


* در این تصویر هم در ۴ بخش آمار داده شده است. شهرداری ورامین با ۳۰۷ دفاع روی تور در این بخش صدرنشین است. بیشترین خطای حمله در طول فصل را فولاد سیرجان با ۲۶۳ خطا مرتکب شده است. سایپا با ۱۱۲ امتیاز سرویس در این بخش در صدر قرار دارد؛ اگرچه نارنجی پوشان با ۳۳۱ خطای سرویس در این بخش هم در رده نخست قرار گرفته است!

 

1384463

دیدگاه‌ها