کد خبر : 1593772 | 04 اسفند 1397 ساعت 11:25 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد تمام شد به فکر مسجد سلیمان هستیم

مطهری:قطبی یک جنتلمن واقعی است

اولین پیروزی نساجی در بازی های دور برگشت لیگ برتر این فصل یک برد باارزش مقابل یکی از بهترین تیم های حال حاضر مسابقات بود.

مطهری:قطبی یک جنتلمن واقعی است

به گزارش" ورزش سه" نساجی مازندران روزگذشته در یک بازی حساس و پرهیجان توانست فولاد را که با افشین قطبی متحول شده و در 4 بازی 10 امتیاز گرفته بود شکست دهد. این تیم در ورزشگاه مملو از تماشاگر وطنی قائمشهر با دو گل مقابل حریف آماده اش به برتری رسید و حالا با 21 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. حمید مطهری مربی تیم نساجی درباره این بازی گفت:«بازی با فولاد بازی خیلی سنگینی بود و خداراشکر ما توانستیم سه امتیاز این بازی را که به آن نیاز داشتیم به دست بیاوریم.» او افزود:« فولاد با کادرفنی جدیدش شخصیت خیلی خوبی پیدا کرده و شکست دادن این تیم کار آسانی نیست.»


مطهری در ادامه با اشاره به فضای این مسابقه گفت:« من می خواهم قبل از هرچیز به این موضوع اشاره کنم که آقای قطبی واقعا یک جنتلمن است. این تنها مسابقه ای در لیگ امسال بود که در کنار زمین هیچ درگیری و داد و بیدادی نبود درحالی که می بینیم که در خیلی از بازی ها نیمکت ها و مربیان دائم در حال اعتراض در کنار زمین هستند. اما دیروز هم نیمکت فولاد و هم نیمکت ما فقط روی مساله فنی تمرکز داشتیم و همین باعث شد بازی بدون تنش برگزار و داوران در آرامش قضاوت کنند.»


او درباره شرایط فنی بازی هم گفت:« ما برای این بازی با توجه به موجودی تیم و آنالیزی که نسبت به فولاد داشتیم تغییراتی را اعمال کردیم. در مجموع از زمانی که به نساجی آمدیم سعی مان این بوده که به بازیکنان بگوییم توان بازی هجومی را دارند. شاید تیم قبلا کمی تدافعی تر کار می کرد اما خداراشکر در این مدت توانستیم کمی این تفکر را در تیم جا بیاندازیم که البته بچه ها با تلاش و حرفه ای بودن توانستند این کار را انجام بدهند.» مربی نساجی با اشاره به تیم فولاد هم گفت:« فولاد فوتبال قابل احترامی بازی می کند و به خصوص در خط تهاجمی اش بازیکنان خیلی خوب و توانمندی دارد. فکر می کنم در مسابقات آینده بیشتر هم از این تیم خواهیم دید. ما با این وجود ابتدا سعی کردیم از زمین حریف پرس کرده و فشار بیاوریم و بعد از آن در دقایقی تغییر تاکتیک دادیم و اجازه دادیم حریف جلوتر بیاید که خوشبختانه موفق بودیم ، دو گل زدیم و فرصت های دیگری هم داشتیم.»


او اضافه کرد:« ما بازی سنگینی را بردیم اما هفته بعد یک بازی سنگین دیگر با تیم نفت مسجد سلیمان داریم که امتیازهایش واقعا به کارمان می آید. ما این برد را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روی بازی بعدی است.»


حمید مطهری در مورد شرایط تیم نساجی در چهار هفته حضور کادرفنی جدید گفت:« همیشه تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر بیاید کارش سخت است. جا دارد از کادرفنی تیم هم تشکر کنم که برای این تیم زحمت کشیده بودند. ما از روز اول که به نساجی آمدیم اولین هدفمان این بود در این تیم ثبات و این باور را به وجود بیاوریم که لیگ برتری هستیم و در مراحل بعدی سعی کردیم تیم را از نظر فنی به شرایط بهتری برسانیم.»


مربی تیم نساجی اضافه کرد:« به این برد در زمین خودمان نیاز داشتیم و خوشحالیم که به آن دست پیدا کردیم. جا دارد از هواداران نساجی، مدیران و بازیکنان تشکر و این برد را به آن ها تقدیم کنیم.»

دیدگاه‌ها