کد خبر : 1593774 | 04 اسفند 1397 ساعت 11:25 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بینی اسطوره‌های یونایتد: لیورپول را می بریم

نمانیا ویدیچ و دیمیتار برباتوف، ستاره‌های سابق و اسطوره‌های محبوب منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای این تیم با لیورپول، به پیش‌بینی نتیجه بازی پرداخته و مدعی شدند یونایتد پیروز میدان خواهد بود.

پیش‌بینی اسطوره‌های یونایتد: لیورپول را می بریم

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق یونایتد، گلزن قهاری که بین هواداران این تیم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و نمانیا ویدیچ، ستاره صرب روزهای نه چندان دور شیاطین سرخ که با این تیم پنج بار قهرمان لیگ برتر شده، در آستانه دیدار روز یکشنبه یونایتد و لیورپول در اولدترافورد، به پیش‌بینی نتیجه این بازی دست زده و مدعی شدند شاگردان اوله‌گنار سولسشر لیورپول مدعی را شکست خواهند داد.

 

برباتوف می‌گوید منچستریونایتد با پیروزی مقابل لیورپول تاثیر بزرگی بر جدال در صدر جدول لیگ برتر خواهد گذاشت و معادلات قهرمانی این فصل را به کلی تغییر خواهد داد.

 

برباتوف کسی است که اظهارنظرش درباره بازی‌های منچستریونایتد و لیورپول را نمی‌توان نادیده گرفت. چرا که ستاره سابق بلغار در بازی مشهور دو تیم در سال 2010 که در اولدترافورد برگزار شد در مقابل لیورپولی‌ها هت‌تریک کرد و هواداران لیورپول هم او را هنوز از یاد نبرده‌اند.

 

1384489

 

از سوی دیگر نمانیا ویدیچ، ستاره سابق صرب منچستریونایتد که با این تیم پنج بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده هم به دفاع از تیم سابقش برخاسته و می‌گوید:" پیش‌بینی من این است که یونایتد با نتیجه 2-1 پیروز این میدان شود. اما بازیکنان یونایتد برای رسید به پیروزی باید بتوانند با انرژی و روحیه‌ای در حد بازیکنان لیورپول بازی کنند. اگر این اتفاق بیفتد شک ندارم که شیاطین سرخ پیروز این بازی خواهند بود".

 

1384487

 

ویدیچ به یونایتد درباره مهاجمین آماده لیورپول هشدار داده و گفت:" حرکات صلاح و سادیو مانه و دویدن‌هایشان در جلوی خط دفاعی و همینطور جابجایی‌های مکرر فیرمینو چالشی است که مدافعین یونایتد باید بتوانند در برابر آن مقاومت کنند. اگر خط هافبک یونایتد فرصت مالکیت توپ را به لیورپول ندهد مشکل خاصی برای خط دفاعی یونایتد پیش نخواهد آمد".

 

دیدگاه‌ها