کد خبر : 1593841 | 04 اسفند 1397 ساعت 14:25 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: اوضاع بدتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید

مربی سایپا می‌گوید این باشگاه چندین سال با مشکل مواجه بوده و امسال به اوج خود رسیده است.

دایی: اوضاع بدتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، محمد دایی با بیان اینکه بازیکنان ما تمرینی نداشتند و اوضاع خوبی نداریم، اظهار کرد: هر نوع مشکلی که فکرش را بکنید، در سایپا هست؛ از نظر شرایط مالی، محل تمرینات، مطالبات سال‌های قبل، چک‌های برگشتی، عدم پرداخت قراردادهای امسال و ... مشکل داریم ولی هیچکس توجهی نمی‌کند و گوش شنوایی وجود ندارد؛ اوضاع از چیزی که می‌شنوید، بدتر است.

 

او با تاکید بر اینکه پس از دیدار با الریان هیچ تمرینی نداشتیم، ابراز کرد: ما به تصمیم بازیکنان احترام قائل هستیم و عدم تمرینات، خواسته آنها بود؛ دوست داشتیم بازیکنان تمرین کنند تا با قدرت مقابل تراکتورسازی بازی کنیم ولی آنها مطالبات و خواسته‌هایی دارند و از سوی دیگر هیچ گوش شنوایی برای آنها وجود ندارد.

 

مربی سایپا ادامه داد: مشکلات باشگاه ما برای امروز و دیروز نیست، برای مدت‌ها قبل است؛ بازیکنان ما فقط بخاطر لیگ قهرمانان آسیا و اینکه نام ایران در میان بود، با همه مشکلات ساختند و تمرین کردند، اما با این وجود هیچ‌کس پاسخگوی آنها نبود و اصلا برای مسؤولان مهم نیست چه اتفاقی در این تیم می‌افتد؛ حتی یکی از مدیران به بازیکنان پاسخگو نیست.

 

دایی اضافه کرد: زمین تمرین مناسب نداشته و نداریم، پرداختی بازیکنان انجام نشده است، برای سفر به قطر با مشکل مواجه بودیم و از سوی دیگر محل اسکان تیم در دوحه وضعیت مناسبی نداشت؛ مشکلات ما بسیار زیاد است.

 

1349429

 

او با بیان اینکه در نقل و انتقالات نیم‌فصل نتوانستیم بازیکنان مد نظرمان را بگیریم، گفت: همه می‌دانند ۶۰-۵۰ درصد بازیکنان خوب سال قبل بخاطر مشکلات باشگاه از جمع ما جدا شدند و از سوی دیگر نتوانستیم آنطور که لیست داده بودیم، بازیکن بگیریم؛ بازیکنانی که می‌خواستیم حتی به باشگاه آمدند ولی رفتند؛ متاسفانه شرایط باشگاه ما طوری بود که هیچ‌کدام از بازیکنانی که می‌خواستیم نیامدند و جذب نشدند؛ نتوانستیم آن کمبودهایی که در برخی پست‌ها داشتیم و می‌دانستیم مشکل تیم کجاست، برطرف کنیم.

 

مربی سایپا یادآور شد: متاسفانه ۱۰ درصد از خواسته‌های ما هم انجام نشد؛ آنهایی هم که داشتیم، از تیم رفتند و عده‌ای هم که ماندند، با این مشکلات تمرکزشان را از دست داده و فقط با ۵۰-۴۰ درصد از توان خود در زمین حاضر می‌شوند؛ جام حذفی را نیز بخاطر همین مسائل خیلی الکی از دست دادیم؛ با زحمت و مکافات به نیمه نهایی رسیده بودیم و می‌توانستیم قهرمان جام حذفی شویم ولی این مهم را از دست دادیم.

 

دایی تصریح کرد: با وجود هزاران مشکل، بازیکنان ما برابر الریانی که تیم بسیار محکم، با امکانات و پُرستاره‌ای بود، با غیرت و تمام وجود بازی کردند ولی مشکلات سایپا، ریشه تیم را خشکاند.

 

او پیرامون اینکه مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی عنوان کرده سایپا اعتصاب نکرده است، گفت: اگر ما تمرین کنیم یا نکنیم، مطمئن باشید در مسابقه فردا با تمام وجود برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم و شک نکیند تیم ما یک درصد در این بازی کم نمی‌گذارد؛ مشکلات ما ربطی به اینکه با قدرت مقابل تراکتور حاضر شویم، ندارد؛ بدون تمرین هم به دنبال برد مقابل تراکتورسازی هستیم؛ با تمام احترامی که به آقای زنوزی، باشگاه و هواداران تراکتورسازی قائل هستیم، بدون حتی یک جلسه تمرین، ۳ امتیاز را می‌خواهیم و عرق تیم خودمان را داریم.

دیدگاه‌ها