کد خبر : 1593892 | 04 اسفند 1397 ساعت 17:39 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

عصای دست جلالی، هافبکی صادره از مازندران

مهرداد عبدی یکی از بازیکنان درخشان نساجی مقابل فولاد بود تا مجید جلالی اولین برد با سرخ‌ها را در ورزشگاه شهید وطنی جشن بگیرد.

عصای دست جلالی، هافبکی صادره از مازندران

به گزارش "ورزش سه" سرانجام مجید جلالی با نساجی مازندران اولین بردش را مقابل هواداران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آن هم با شکست فولاد خوزستان تجربه کرد.


نساج‌ها که برای شکست فولاد متحول شده و افشین قطبی برنامه ریزی خوبی کرده بودند خیلی زود و در دقیقه 34 توسط مهرداد عبدی به گل اول دست یافتند. هافبک 26 ساله نوشهری نساجی که در نیم فصل اول به علت مصدومیت چند بازی را از دست داد و بعد از آن هم توسط جواد نکونام کمتر به بازی گرفته می‌شد. اما بعد از آمدن جلالی هافبک شماره 6 سرخپوشان در ترکیب اصلی قرار گرفت تا در کنار عبدالله زاده کمربند خط میانی را تشکیل دهد.


عبدی در بازی دیروز با حضور به موقع در محوطه جریمه از ضربه سر مهدی نظری به خوبی استفاده و با شوتی روی پا سالاری را مغلوب و کنج دروازه فولاد را فرو ریخت تا میزبان را پیش بیاندازد. همین امر هم باعث شد تا سرخپوشان تا پایان مسابقه نبض بازی را در دست داشته باشد و با ثبت گل دوم، 3 امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کنند.


این هافبک مازنی فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول، یکی بازیکنان ثابت نکونام در نیم فصل دوم بود. به طوریکه که در دو بازی با استفاده از سانتر ازجناحین و ضربه سر شش امتیاز شیرین به برای نساجی به ارمغان آورد و در نهایت با شکست رکورد 24 ساله راهی سطح اول فوتبال ایران شدند. حالا جلالی با استفاده از عبدی در کنار آبشک و عبدالله زاده بیشتر نبردهای میانه میدان را به نفع خود می‌کند و به این وسیله می‌تواند تاکتیک‌های مورد نظر هجومی‌اش را هر چه بهتر اجرا کند.

دیدگاه‌ها