کد خبر : 1593895 | 04 اسفند 1397 ساعت 17:43 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت ۲۰ دقیقه ای سرخ ها برای طلسم شکنی

شاگردان برانکو ایوانکوویچ امیدوارند بتوانند در نیمه دوم دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را باز کنند و پیروزی ارزشمندی را کسب کنند.

فرصت ۲۰ دقیقه ای سرخ ها برای طلسم شکنی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در روزی که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفته و تا اینجای کار بدون گل زده بازی را به پیش برده است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه نخست موقعیت های خوبی داشتند اما علی علیپور و امید عالیشاه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

 

این نتیجه در حالی رقم خورد که پرسپولیس در سه بازی اخیرش که تنها تقابل های این تیم با نفت مسجد سلیمان محسوب می شود، هیچ‌گاه نتوانسته این تیم ریشه دار فوتبال ایران را شکست دهد. آنها درلیگ چهاردهم با هدایت حمید درخشان با نتیجه ۱-۱ برابر این تیم متوقف شدند و در مسجد سلیمان نیز به تساوی ۲-۲ رسیدند، این تساوی در حالی رقم خورد که علیپور و عالیشاه در نیمه نخست دو بار دروازه تیم میزبان را باز کردند اما در ادامه مسجد سلیمانی ها موفق به جبران گل های خورده شدند.

 حال سرخپوشان پایتخت یک نیمه فرصت دارند تا بتوانند طلسم ناکامی برابر نفت مسجد سلیمان را بشکنند. در نیم فصل اول نیز آنها با نتیجه بدون گل برابر تیم عبدالله ویسی متوقف شدند و نتوانستند روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

 

 در نیمه نخست زمین ناهموار ورزشگاه شهید بهنام محمدی نیز جلوی بازیکنان پرسپولیس را گرفت اما باتوجه به شرایط جدول، هیچ بهانه ای برای از دست دادن امتیازات این بازی قبول نخواهد بود و قرمزها ملزم به کسب برتری هستند.

دیدگاه‌ها