کد خبر : 1593916 | 04 اسفند 1397 ساعت 18:48 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه نتایج ضعیف پرسپولیس در خوزستان

در ادامه نتایج ضعیف سرخ پوشان در شهر‌های خوزستانی این بار پرسپولیس در برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کرد .

ادامه نتایج ضعیف پرسپولیس در خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته نوزدهم تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که به شدت از نداشتن تعدادی از بازیکنانش رنج می برد در پایان نود دقیقه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد تا یک بار دیگر نتواند از خوزستان 3 امتیاز را با خود به تهران بیاورد.


  پرسپولیس از مجموع دیدارهایی که تا به حال به خوزستان رفته سه تساوی و یک باخت به دست آورده که در مجموع 9 امتیاز را در این استان از دست داده است.
 این درشرایطی که پرسپولیس معمولا در فصل خوبی به خوزستان رفته و به  همین دلیل نمی توان گرمای هوا را به عنوان توجیهی برای عدم نتیجه گیری یادکرد.


 پرسپولیس تا به این جای کار از 19 دیداری که تا به حال به میدان رفته 8 تساوی، یک باخت و ده برد را به دست آورده است.
 به این ترتیب می توان گفت شاگردان برانکو نصف امتیازات را در برابر تیم های پارس جنوبی جم، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، و نفت مسجد سلیمان از دست داده است و در مجموع این چهار دیدار تنها دو گل را به ثمر رسانده است.


 اگر بخواهیم از زاویه‌ای دیگر به این امتیازات از دست داده پرسپولیس نگاه کنیم درمی‌یابیم این تیم درهمین مقطع از فصل در نیم فصل اول هم امتیازات زیادی را از دست داد؛ اما بعد از پشت سر گذاشتن چند هفته نخست دوباره روی دور پیروزی افتاد. باید ببینیم  سرخ پوشان در ادامه لیگ می‌توانند روند خوبشان را باز یابند یا خیر.

دیدگاه‌ها