کد خبر : 1593946 | 04 اسفند 1397 ساعت 19:36 | 85.2K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس بود

بیرانوند: کاور پوشیدم که خون روی لباسم دیده نشود

سنگربان پرسپولیس می گوید که زمین عامل اصلی یکی از بدترین بازی های آنها بوده است.

بیرانوند: کاور پوشیدم که خون روی لباسم دیده نشود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس مقابل نفت‌مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد تساوی بدون گل توضیح داد: متأسفانه یکی از بدترین بازی‌های پرسپولیس را دیدیم که دلیل آن هم شرایط بد زمین بود.  متأسفانه ورزشگاه، زمین و هتل اینجا شرایط خوبی نداشت و ما در هتل هم نتوانستیم به خوبی استراحت کنیم.  هواداران از ما حمایت کنند چرا که واقعاً در این بازی شرایط مناسب برای انجام بازی نبود. وضعیت بدی داشتیم و نمی‌توانستیم پاس‌های خوبی بدهیم و در نهایت شرایط اینطور رقم خورد.


وی در مورد اینکه قبل از شروع بازی فردی به سمت او آمد لباسش خونین شد، عنوان کرد: آن فرد که به سمت من آمد لباسش خونی بود. فکر می کنم چاقو خورده بود و به همین خاطر بعد از آن کاور روی لباسم انداختم تا آن خون مشخص نباشد تا بتوانم تمرین کنم.


بیرانوند در مورد استقبالی که از او به عمل آمد، ادامه داد: مردم مسجدسلیمان به من لطف دارند.  هواداران من را سورپرایز کردند خیلی خوشحال شدم لرهای بختیاری واقعاً بزرگ هستند و به من محبت دارند.

 


وی در مورد اینکه آیا این برنامه به تیم‌های آسیایی آسیب نمی‌زند، گفت: دقیقاً همین‌طور است ما در سه جام می‌جنگیم و الان ۲-۳ بازیکن مصدوم شده‌اند که این اتفاق قبل از دیدار با پاختاکور خوب نیست امیدوارم آنها شرایط حضور در میدان را پیدا کنند.

دیدگاه‌ها