کد خبر : 1594130 | 05 اسفند 1397 ساعت 14:42 | 56.6K بازدید | 0 دیدگاه

سریال ادامه دار مصدومیت در پرسپولیس

کمال کامیابی نیا هم MRI گرفت

هافبک پرسپولیس نیز به جمع مصدومان این تیم پیوست و وضعیتش برای جدال با صنعت نفت آبادان نامشخص است.

کمال کامیابی نیا هم MRI گرفت

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان با توجه به نیاز تیم در پست دفاع میانی حضور یافت تا خلا سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده را پوشش دهد، به جمع مصدومان این تیم اضافه شد.


هافبک دفاعی پرسپولیس که در جریان این بازی و در دقایق ابتدایی دچار مصدومیت شده بود، علیرغم درد شدید به بازی ادامه داد و این مساله باعث تشدید وضعیت مصدومیتش شده است. او صبح امروز برای بررسی میزان مصدومیت راهی بیمارستان شد و ام آر آی گرفت. با این حال حضور او در دیدار این هفته مقابل نفت آبادان با ابهام همراه است و احتمالا این بازیکن تاثیرگذار را هم باید به صف مصدومان پرتعداد سرخپوشان اضافه کرد.
کامیابی نیا که در این فصل روند موفقی در ترکیب تیم داشته و با ثبت سه گل یکی از هافبک‌های تاثیرگذار تیم بوده، در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان با توجه به مصدومیت شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی در پست دفاع میانی به کار گرفته شد و در نهایت موفق شد در تجربه جدید نیز مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.


این بازیکن در دقایق ابتدایی دیدار مقابل شاگردان علیرضا مرزبان دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد اما با توجه به کمبود بازیکن و نیاز تیم، با همان شرایط به کار ادامه داد که بررسی اولیه کادرپزشکی نشان از کشیدگی همسترینگ او می‌دهد. با این حال هافبک شماره 11 سرخپوشان برای بررسی نهایی امروز با حضور در بیمارستان ام آر آی گرفت و تا بعد از ظهر شرایط او کاملا مشخص خواهد شد. با این شرایط اما احتمال غیبت او برابر نفت آبادان در هفته بیستم لیگ برتر افزایش یافته است.

 

پرسپولیس در حال حاضر سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، آدام همتی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، محمد انصاری و بوژیدار رادوشوویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و کامیابی نیا هشتمین مصدوم تیم محسوب خواهد شد.

دیدگاه‌ها