کد خبر : 1594463 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:57 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان مثل جوان 20 سال می دود؛

مازیار زارع: لذت‌بخش‌ترین زمان ممکن گل زدیم

مازیار زارع در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر شهرداری ماهشهر به تقدیر و تمجید از پژمان نوری بازیکن اسبق تیم ملی پرداخت که همچنان پرتوان و خستگی ناپذیر به کارش ادامه می دهد.

مازیار زارع: لذت‌بخش‌ترین زمان ممکن گل زدیم

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پس از دیدار برابر شهرداری ماهشهر که در دقایق پایانی با یک گل به سود این تیم خاتمه یافت، گفت: بازی جالبی نبود. آن تیم برای دفاع کردن آمده بود و در نیمه دوم 10 نفره دفاع می کردند که همین کار را برای ما بسیار سخت کرده بود. ما خدا را شکر اما دنبال سه امتیاز بودیم که به آن رسیدیم. بچه ها زحمت کشیدند ولی بازی جذابیت های فوتبال را نداشت. مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.


زارع ادامه داد: تیم حریف کاملا بسته بازی می کرد و هیچ فضایی برای ما نگذاشته بود. این کار را هم خوب انجام می داد. در این بازی ها مهم این است که با ضربات ایستگاهی، با شوت زدن، با اتفاق، با کرنر یا با هر ترفند دیگری گل بزنید. البته بچه های ما در نیمه حریف بازی می کردند ولی اینقدر تعداد نفراتشان زیاد بود که روزنه ها بسته شده بود ولی خدا را شکر بهترین و لذت بخش ترین موقع ممکن گل زدیم.


مازیار در مورد حضور عامری مدافع ملوان در بخش هجومی تیم توضیح داد: به هر حال بازی بسته بود و تصمیم گرفته شد تا عباس (عامری) جلو بازی کند تا از قدرت سرزنی او استفاده کند. شهریار موقعی که بود خیلی به ما کمک می کرد و عباس هم خیلی خوب کار کرد و توانست مثل یک مهاجم گل بزند.


مربی ملوان و دستیار محمد احمدزاده در مورد همبازی سابق خود پژمان نوری که همچنان 90 دقیقه پرتلاش بازی می کند، اضافه کرد: تشکر خیلی خیلی ویژه از پژمان دارم. مثل یک جوان 20 ساله دوید و نقشش را به بهترین شکل ممکن انجام داد. بودن او برای ملوان یک نعمت است و بچه ها هم به بهترین شکل از وجودش در زمین استفاده می کنند. خسته نباشید و دست مریزاد به او می گویم.

 

دیدگاه‌ها