کد خبر : 1594504 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:44 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه 1 مس کرمان 0؛

لیگ‌یک/ سه امتیاز با چنگ و دندان برای میثاقیان

تیم فوتبال مس کرمان که شروع خوبی با فرزاد حسین‌خانی به عنوان مربی داشت، شکست تلخی در ورزشگاه خونه به خونه بابل تجربه کرد.

لیگ‌یک/ سه امتیاز با چنگ و دندان برای میثاقیان

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری هفت مسابقه پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین بازی ها تیم فوتبال مس کرمان در دیداری خارج از خانه به مصاف خونه به خونه رفت.


خونه به خونه هفته گذشته و در دیداری نزدیک در دقیقه 95 بازی را به بادران واگذار کرد تا در این دیدار خانگی فقط به دنبال کسب سه امتیاز در شرایطی باشد که اکبر میثاقیان از روی سکوها بازی را دنبال می کرد.
با این حال برای رسیدن به این مهم باید مقابل تیمی قرار می گرفت که دست نشان را از کار برکنار کرده بود و از فرزاد حسین خانی به عنوان مربی بهره می برد.


شروع بسیار خوب کرمانی ها با حسین خانی که پیروزی 5 بر صفر برابر قشقایی شیراز را برای آنها به ارمغان آورده بود و بار دیگر به جمع مدعیان صعود اضافه شدند، می توانست کار را برای خونه به خونه هم سخت کند، اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد.


با شروع این مسابقه که در زمین نامساعد ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل برگزار شد، تیم خونه به خونه در دقیقه 3 دروازه حریفش را باز کرد و در طول نیمه اول هم نمایش خوبی داشت؛ با شروع نیمه دوم اما این تیم مس کرمان بود که سراپا برای به تساوی کشاندن بازی حمله می کرد ولی توپ های آنها یکی پس از دیگری از دست رفت تا میثاقیان که حرض و جوش زیادی روی سکوها متحمل می شد، سه امتیاز شیرین از این مسابقه خانگی کسب کند.


با این پیروزی تیم خونه به خونه 21 امتیازی شد و اگر با این روند ادامه دهد می تواند به طور کلی خیال خودش را بابت سقوط به دسته پایین تر راحت کند ولی در سوی دیگر مس کرمان که برای صعود تلاش می کند با این شکست 35 امتیازی و در رتبه ششم باقی ماند تا فرصت بسیار خوبی برای نزدیک شدن به مدعیان را از دست بدهد.

 

دیدگاه‌ها