کد خبر : 1594514 | 06 اسفند 1397 ساعت 20:25 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

از تشویق تا آزادی تا شکر گزاری خدا

شیرینی‌ یک شکست تلخ برای منصوریان در آزادی

علیرضا منصوریان خارج از بحث فنی، فضای فوق العاده‎ای را در استادیوم آزادی تجربه کرد.

شیرینی‌ یک شکست تلخ برای منصوریان در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، نبرد با استقلال فرصت ویژه‌ای برای منصوریان به شمار می‌رفت. اگر بعد فنی را کنار بگذاریم و کاپیتان و سرمربی سابق آبی‌ها به دنبال این بود تا ثابت کند هنوز هم محبوب سکوهای آبی پوش هست و باز هم برای آینده می‌تواند امید داشته باشد.


قبل از شروع بازی منصوریان به مانند روال همیشگی در رختکن ماند و برای تایم گرم کردن به کنار زمین نیامد. تا شروع بازی که همه چیز حالت فوق العاده برای او پیدا کرد. بعد از قرائت قرآن زمانی که کادر فنی استقلال به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت، ابتدا شفر که جایگزین منصوریان در استقلال بود مورد استقبال ویژه سرمربی حریف قرار گرفت.

 

1385415


بعد از آن نوبت به فرهاد مجیدی رسید. دو کاپیتان سابق آبی‌ها که محبوبیت فراوانی بین هواداران دارند و فضایی احساسی و فوق العاده به کمک هم در استادیوم آزادی به وجود آوردند. در ابتدا منصوریان خیلی محکم مجیدی را در آغوش گرفت و در گوش او سخنانی را مطرح کرد. سپس بوسه‌ای بر پیشانی دستیار شفر زد. در ادامه نوبت به فرهاد مجیدی رسید تا این کار همبازی سابق خود را جبران کند. او دست منصوریان را گرفت و با یکدیگر به سمت جایگاه شماره هشت که مخصوص استقلالی‌های دو آتیشه است حرکت کرد و همین امر باعث انفجار آن منطقه از استادیوم شد. همه تماشاگران یکصدا و یکی در میان مجیدی و منصوریان را تشویق کردند و فضایی رویایی برای استقلالی‌های قدیم رقم زدند.

 

 

1385414

 

اما این پایان کار نبود و پلان زیباتری در ادامه برای علیرضا منصوریان رقم خورد. زمانی که هشت بازیکن ثابت استقلال به جز رحمتی، پاتوسی و منشا به سمت سرمربی ذوب‌آهن رفتند و رو بوسی‌ها تمام شد باز هم هواداران حاضر در جایگاه یکصدا به تشویق منصوریان برخواستند و این همان لحظه طلایی برای او بود. کاپیتان سابق آبی‌ها به برای پاسخ به ابراز احساسات هواداران رفت و وقتی سر خود را به نشانه احترام پایین آورد و قصد نشستن بر روی نیمکت را داشت، دست خود را نامحسوس به سمت آسمان برد و خدا را از این اتفاق شکر کرد.


انگار منصوریان منتظر رخ دادن این اتفاق بود تا باز هم محبوبیتش بین هواداران را بسنجد. او که با دیدن فضایی بسیار متشنج و ناراحت کننده از هدایت استقلال در لیگ هفدهم کنار رفت بعد از گذشت یک سال برابر تیم سابق قرار گرفت و خارج از بحث فنی به دنبال این بود تا ببیند هنوز هم داش علی سکوهای آزادی هست یا خیر که نتیجه مثبت شد تا خیال او را راحت تر از قبل کند.

دیدگاه‌ها