کد خبر : 1594516 | 06 اسفند 1397 ساعت 20:21 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: افت رونالدو؟ بازی کردن در ایتالیا دشوار است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در مجموع عملکرد کریستیانو رونالدو در یوونتوس را خوب ارزیابی می کند.

مانچینی: افت رونالدو؟ بازی کردن در ایتالیا دشوار است


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در هفته های اخیر همانند ماه های ابتدایی فصل نمایش موفقی در لباس یوونتوس ارائه نداده اما مانچو بازی کردن در ایتالیا در سال نخست را امری دشوار توصیف کرده و معتقد است یوونتوس می تواند شکست برابر اتلتیکومادرید را جبران کند.

 

روبرتو مانچینی گفت: "ماجرای ایکاردی؟ من هرگز با او مشکلی نداشتم. زمانی که من سرمربی اینتر بودم فکر می کردم او بازیکنی حیاتی برای تیم است و می تواند برای تاریخ باشگاه این ستاره ای مهم باشد. ما باید یک کاپیتان را انتخاب کردیم و من ایکاردی را انتخاب کردم.

 

1384006

 

شرایط یوونتوس در لیگ قهرمانان؟ آنها سال گذشته مادرید سه گل زدند و می توانند دوباره این کار را انجام دهند. رونالدو در لیگ قهرمانان تا به حال نتوانسته آنچه همیشه ارائه می داد را در ترکیب یوونتوس نیز تکرار کند. رونالدو در گذشته در اروپا بسیار خوب عمل کرده بود اما سال اول بازی کردن در ایتالیا هرگز آسان نیست و من به طور کلی فصل او را مثبت می بینم.

 

حواشی سیمئونه در بازی رفت؟ گاهی اوقات این اتفاقات می افتد. حرکات او مناسب نبود و خود سیمئونه نیز قبول دارد. اگر یوفا برای سیمئونه محرومیتی در نظر بگیرد وی باید آن را قبول کند."

دیدگاه‌ها