کد خبر : 1594605 | 07 اسفند 1397 ساعت 11:56 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسول خادم دیگر کاری به کشتی ندارد

برزگر: دخالت وزارت در انتخابات کشتی عجیب نیست!

پیشکسوت کشتی گفت: من از شورای فنی استعفا دادم و دیگر هم جلسه ای تشکیل نشد.

برزگر: دخالت وزارت در انتخابات کشتی عجیب نیست!

به گزارش "ورزش سه"، منصور برزگر که سال‌ها سابقه سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد و حضور در بخش‌های اجرایی فدراسیون را دارد، این روزها ارتباطش با فدراسیون قطع شده و دیگر از شورای فنی هم خبری نیست. این شورا که در زمان ریاست رسول خادم تصمیمات کلیدی برای تیم های ملی کشتی می‌گرفت، با رفتن رییس سابق فدراسیون تقریبا منحل شده و منصور برزگر هم خبری از فعالیت های فدراسیون ندارد.


این پیشکسوت کشتی در این باره به "ورزش سه" گفت: من دیگر خبری از فدراسیون کشتی ندارم. وقتی رسول خادم استعفا داد،‌ من هم از شورای فنی استعفا دادم و دیگر هم جلسه ای تشکیل نشد.


منصور برزگر در واکنش به شایعات این روزها پیرامون انتخابات فدراسیون کشتی و احتمال دخالت وزارت ورزش عنوان کرد: اگر وزارت ورزش دخالتی نکند، باید شک کنیم. انتخابات فدراسیون‌ها از ابتدا به همین شکل بوده و الان هم اتفاق عجیبی نیست.


وی درباره اینکه نام افرادی همچون امیررضا خادم، علیرضا حیدری، علیرضا دبیر و حمید بنی تمیم به عنوان کاندیدای اصلی مطرح شده، بیان داشت:  فعلا که ثبت نامی صورت نگرفته و من هم نظری درباره این اسامی ندارم. من نمی خواهم خودم را وارد این فضای انتخاباتی کنم و اصلا دوست ندارم وارد شوم. اینطور نیست که کشتی زده شده باشم؛ اما فعلا که در فدراسیون نیستم و سمتی ندارم.


برزگر در پایان در پاسخ به این سوال که از رسول خادم خبری دارد یا خیر، گفت: من در ماههای اخیر چند باری با رسول حرف زدم. او کاری به کشتی ندارد و به زندگی اش می رسد.

دیدگاه‌ها