کد خبر : 1594651 | 07 اسفند 1397 ساعت 15:30 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاداب و خندان در آستانه ال کلاسیکو

واکنش بیل به شایعه قهر با بازیکنان رئال

ساعتی پیش، رئال مادرید آخرین تمرین خود پیش از ال کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری را انجام داد.

واکنش بیل به شایعه قهر با بازیکنان رئال

به گزارش "ورزش سه"، در تمرین امروز رئال، تنها مارکوس یورنته بود که به دلیل مصدومیت غایب بود اما ایسکو بدون مشکل تمرین کرد و نشان داد که برای حضور در ال کلاسیکو آماده است؛ هرچند که به نظر نمی رسد او در ترکیب ثابت رئال جایی داشته باشد.

 

 

1385531

 

 

امروز تمام توجهات به گرت بیل دوخته شده بود. ستاره ولزی پس از گلزنی به لوانته آن را با هیچ یک از هم تیمی هایش جشن نگرفت و حواشی زیادی را موجب شد. گفته می شود که بیل رابطه دوستانه ای با بازیکنان رئال ندارد و توجه او بیشتر به گلف است تا به فوتبال. عدم تسلط او به اسپانیایی هم مزید بر علت شده تا روابط صمیمانه ای بین او و هم تیمی هایش شکل نگیرد. برخی حتی ادعا کرده اند که او با چند بازیکن رئال از جمله مارسلو و کورتوا حرف نمی زند.

 

فردای بازی با لوانته حرکت بیل با انتقادات زیادی همراه شد و حتی برخی کارشناسان از پرز خواستند تا او را از رئال اخراج کند؛ با این وجود اما بیل در تمرین امروز بسیار شاد و خندان بود و حتی به شوخی با هم تیمی هایش می پرداخت. به نظر می رسد که بیل و دیگر بازیکنان رئال از آن قضیه عبور کرده اند و با جو مساعدی که در تمرین حاکم بود، رئال با حداکثر روحیه خود را به بازی با بارسا خواهد رساند.

در حال حاضر بزرگترین تردید برای ترکیب اصلی رئال به استفاده از رگیلون یا مارسلو در جناح چپ و نیز گرت بیل یا لوکاس در خط حمله بر می گردد.

 

 

1385539

دیدگاه‌ها