کد خبر : 1595051 | 09 اسفند 1397 ساعت 11:32 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار نیمکت نشینی‌های عجیب و بازگشت کاپیتان

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان اکنون مهیای جدال با نفت آبادان است و می‌خواهد سه امتیاز خانگی را پیش از جدال آسیایی از آن خود کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ که بعد از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند، اکنون خود را مهیای دیدار با نفت آبادان می‌کنند و آماده غلبه بر افکار مرد پرتغالی نیمکت حریف هستند.


خبر خوش برای پرسپولیس بازگشت سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده است تا اطمینان خط دفاعی این تیم افزایش یابد. با این حال آنها در این بازی نیز چند بازیکن مصدوم در اردوگاه خود دارند که مهمترین آن کمال کامیابی نیا است که به این بازی نرسیده است. محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، بوژیدار رادوشوویچ، آدام همتی و شایان مصلح دیگر مصدومان تیم هستند که مدت‌هاست از ترکیب دور هستند.


انتخاب اول برانکو در دروازه علیرضا بیرانوند است. گلر ملی پوش پرسپولیس که هفته گذشته جراحی سرپایی انجام داده با توجه به شرایط تیم خود را مهیای حضور در ترکیب کرده است و باید دید قادر است بار دیگر دروازه تیمش را از حملات حریف محافظت کند یا خیر.


در خط دفاعی با بازگشت شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی، زوج دفاع میانی این تیم بار دیگر شکل گرفته است و با غیبت شایان مصلح اما محمد نادری در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد. در سمت راست نیز مهدی شیری حضور خواهد یافت.


در خط میانی باید منتظر سورپرایزهای ویژه برانکو ماند. غیبت کمال کامیابی نیا و احتمال نیمکت نشینی سروش رفیعی از اتفاقات ویژه این خط محسوب می‌شوند. احمد نوراللهی به همراه سیامک نعمتی، مهدی ترابی، و بشار رسن در خط میانی حاضر خواهند شد تا آنها از یکی از خطوط تکنیکی و سرعتی به همراه قابلیت ارسال پاس‌های کلیدی را در اختیار داشته باشند و بهترین فرصت برای خط هجومی است تا در موقعیت مناسب گل قرار گیرند.


در شرایطی که پیش از این گفته می‌شد احتمال نیمکت نشینی علی علیپور در این بازی زیاد است، برانکو بار دیگر از مهاجم آقای گل تیمش در ترکیب اصلی سود خواهد برد تا روحیه او را برای لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند. ماریو بودیمیر نیز دیگر بازیکنی است که در خط حمله این تیم حاضر خواهد بود و امیدوار است اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت کند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
محمد نادری
مهدی شیری
احمد نوراللهی
سیامک نعمتی
بشار رسن
مهدی ترابی
علی علیپور
ماریو بودیمیر
دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان از ساعت 18:30 و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها