کد خبر : 1595246 | 09 اسفند 1397 ساعت 21:54 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

از هواداران عذرخواهی می‌کنم

نعمتی: بعضی‌ها طاقت قهرمانی پرسپولیس را ندارند

هافبک تیم پرسپولیس می‌گوید که قهرمانی پیاپی این تیم باعث شده که خیلی‌ها ناراحت باشند و مانع تراشی بکنند.

نعمتی: بعضی‌ها طاقت قهرمانی پرسپولیس را ندارند

به گزارش "ورزش سه" سیامک نعمتی بعد از بازی با صنعت نفت آبادان به خبرنگاران گفت: امروز بازی خوبی انجام شد و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که نشد ولی مهم این بود که قبل از بازی‌های آسیایی با روحیه خوب وارد مسابقات شویم.


وی در خصوص اینکه آیا این گل نزدن‌های بازیکنان نگران کننده نیست، گفت: نه اینگونه نیست. امروز زمین خیس بود و ما فکر نمی‌کردیم باران بیاید. در بازی‌های آینده با تعداد گل‌های بیشتری زمین را ترک می‌کنیم.
خبرنگاری گفت: سیدجلال حسینی معتقد است خیلی‌ها نمی‌خواهند پرسپولیس برای سومین بار قهرمان شود که نعمتی پاسخ داد صد در صد. برای آنکه پرسپولیس برای سومین بار قهرمان نشود کارهایی انجام می‌دهند ولی ما با قدرت ادامه می‌دهیم. پرسپولیس چهارمین سال متوالی است که برای قهرمانی می‌جنگد و اگر قهرمان شود برای خیلی ها سخت است و مشکلات برای ما درست می‌کنند.
نعمتی در کارت زردی که گرفت گفت:‌ تمام کارت‌هایی که گرفتم مربوط به نیم فصل اول بود اما انصافا می‌شد داور در این صحنه به من کارت ندهد. من اشتباه کردم و قبول دارم اما صحنه صحنه‌ای نبود که داور کارت بدهد و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.


وی در خصوص دیدار پرسپولیس با پاختاکور گفت:‌ما هنوز این تیم را آنالیز نکردیم ولی از فردا برای پاختاکور تلاش می‌کنیم.


نعمتی در آخر سوال مربوط به هدایتی را جواب داد و گفت: آقای هدایتی دوستدار تیم بودند و مشکلی برای تیم نداشتند. آن‌ها که قهرمانی را به این مسائل ربط می‌دهند چشم دیدن قهرمانی پرسپولیس را ندارند و امیدوارم مشکلات آقای هدایتی حل شود چون ایشان دوست داشتنی هستند.

 

دیدگاه‌ها