کد خبر : 1595257 | 09 اسفند 1397 ساعت 22:58 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هشت تراکتوری به خانه؛

یادگار امام؛ بازیکنان سپاهان میهمانند یا صاحب‌خانه !

برای برخی از بازیکنان و همینطور اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان، بازگشت به ورزشگاه یادگار امام تبریز به نوعی بازگشت به خانه است.

یادگار امام؛ بازیکنان سپاهان میهمانند یا صاحب‌خانه !

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال سپاهان روز پنج شنبه وارد فرودگاه تبریز شدند تا حضور آنها در این شهر بیشتر از یک روز طول نکشد؛ روز جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگاردیدار دو تیم تراکتورسازی و سپاهان با قضاوت اشکان خورشیدی آغاز می شود؛ ورزشگاهی که برای بسیاری از بازیکنان و کادر فنی سپاهان از ورزشگاه نقش جهان خاطرات بیشتری به ذهن آنها متبادر می کند.

 

آقایی پیش گام تراکتوری‌ها ولی غائب
فصل گذشته سعید آقایی یکی از خریدهای زلاتکو کرانچار برای تقویت تیم بود و با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست؛ این بازیکن 24 ساله طی لیگ هفدهم و لیگ هجدهم مدافع ثابت طلایی پوشان در پست دفاع چپ بوده ولی در مصاف حساس برابر تراکتورسازی به دلیل چهارکارته بودن از حضور در ترکیب محروم خواهد بود.

 

تکمیل سپاهانِ مورد انتظار با شاگردان سابق
حضور آقایی درواقع تازه شروعی برای ورود بازیکنان تراکتورسازی به سپاهان بود که امیرقلعه نویی آنها را برای خروج تیمش از شرایط بحرانی لیگ هفدهم انتخاب کرده بود.
قلعه نویی برای استحکام بخشیدن به تیم سپاهان، یکی از خریدهای خود را به مهدی کیانی کاپیتان سابقش در تراکتورسازی اختصاص داد تا این بازیکن که مهره اصلی قرمزپوشان طی سال های اخیر بوده و 11 سال سابقه بازی در این تیم دارد را به اصفهان بیاورد و بازوبند را به او واگذار کند. خرید بعدی محمد ایران‌پوریان بود؛ بازیکنی که یکی از بهترین مدافعین راست لیگ طی سال های گذشته بوده و در سپاهان هم همانند کیانی عملکرد بسیار خوبی داشته.


خرید بعدی سپاهان با امیرقلعه نویی در پنجره تابستانی، خالد شفیعی بود که فصل گذشته از اف سی سئول به ذوب آهن پیوست و پس از نیم فصل بار دیگر در سپاهان با امیرقلعه نویی همکاری خود را آغاز کرد، تا این بازیکن برای سومین مرتبه با قلعه نویی همکاری داشته باشد. بختیار رحمانی دیگر شاگرد سابق سرمربی فعلی سپاهان بود که همکاری خود را با این مربی دوباره از سر گرفت.

 

سه خرید دیگر در پنجره زمستانی و خروج ساسان
داستان سپاهانی شدن بازیکنان تراکتورسازی در پنجره زمستانی هم ادامه یافت تا محمد مسلمی پور و محمدرضا مهدی زاده به صورت مستقیم از تبریز به اصفهان کوچ کنند و محمد ابراهیمی هم از تیم گل ریحان البرز به سپاهان پیوست.
در این بین اما عقد قرارداد با محمد مسلمی پور که با شکایت باشگاه تبریزی مواجه شد، سبب شد تا مدیران باشگاه سپاهان و امیرقلعه نویی با جدایی یکی از سرشناس ترین بازیکنان خود یعنی ساسان انصاری موافقت کنند تا در نهایت پس از جذب هشت بازیکن از تراکتورسازی یک بازیکن از سپاهان به تبریز برود.

 

 

کادر فنی آشنا برای هواداران تبریزی
امیر قلعه نویی سرشناس ترین چهره روی نیمکت سپاهان به شمار می رود که به ورزشگاه یادگار امام بازخواهد گشت. علاوه بر قلعه‌نویی سایر دستیاران او در تبریز هم همچنان کنار او هستند و تکسیرا، پورممی و روی تاوارس بار دیگر بازگشت به ورزشگاه یادگار امام تبریز تجربه خواهند کرد.

دیدار سپاهان برابر تراکتورسازی می‌تواند مسابقه‌ای باشد که امتیازات آن می تواند در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ برتر تاثیرگذار باشد؛ این دیدار بدون تصور بازگشت تراکتوری های سابق به یادگار امام هم حساس و تعیین کننده است ولی حالا این بازگشت سبب شده تا بر  هیجان ها و حساسیت های موجود افزوده شود و در اردوی دو تیم نگرانی هایی در مورد اتفاقات غیرمنتظره به وجود آورده است.

 

خبرنگار: احمد خلیلی 

دیدگاه‌ها