کد خبر : 1595549 | 11 اسفند 1397 ساعت 10:45 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای معاون پارلمانی وزارت ورزش روی میز سلطانی فر

امیر خادم به جای کشتی به وزارت کار می رود!

معاون پارلمانی وزارت ورزش بعد از بیش از 5 سال فعالیت مداوم استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کرد.

امیر خادم به جای کشتی به وزارت کار می رود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امیررضا خادم از چندی پیش اعلام کرده بود روزهای پایانی حضور خود در وزارت ورزش را سپری می کند، گویا بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفته و استعفایش را تقدیم سلطانی فر کرده است.


به ادعای خبرگزاری مهر این پیشکسوت کشتی که از ابتدای وزارت محمود گودرزی در پست معاونت پارلمانی، حقوقی و امور استان های وزارت ورزش فعالیت می کرد، استعفای کتبی خود را به مسعود سلطانی فر تحویل داده است.


جالب اینکه اخبار رسیده حکایت از این دارد که خادم می خواهد با کنار رفتن از وزارت ورزش به وزارت کار منتقل شود. اینطور که پیداست نامه درخواست ماموریت خادم هم به وزارت ورزش رسیده و این مدیر ورزشی می خواهد راهی وزارت کار شود.


این اتفاقات در شرایطی رخ داده که در هفته های اخیر بحث حضور امیررضا خادم در انتخابات فدراسیون کشتی کاملا جدی شده بود و برخی از سفرهای استانی او به عنوان فرصتی برای رایزنی و مذاکره با روسای هیات های استانی کشتی نام می بردند.


در صورتی که خادم به وزارت کار منتقل شود، بعید است بتواند در چند ماه آینده در انتخابات فدراسیون کشتی هم شرکت کند و احتمالا به طور کلی از بنده ورزش جدا خواهد شد.


باید دید در ابتدا سلطانی فر با استعفای امیررضا خادم موافقت می کند یا خیر و در وهله بعدی آیا فکری برای حضور در انتخابات کشتی در ذهن رییس سابق این فدراسیون هست یا خیر.

دیدگاه‌ها