کد خبر : 1595590 | 11 اسفند 1397 ساعت 11:50 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

باد پیراهنم هم به بازیکن سایپا نگرفت!

گودرزی: تا کی قرار است سکوت کنیم و سرمان را ببرند؟!

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم بشدت نسبت به اشتباهات داوری علیه تیمش موضع گیری کرد.

گودرزی: تا کی قرار است سکوت کنیم و سرمان را ببرند؟!

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر عنوان کرد: ما در این بازی برای برد به زمین رفته بودیم اما واقعا شرایط زمین تختی جم این فرصت را از ما گرفت. وقتی زمین اینگونه است چاره ای نداریم جز اینکه روی هوا بازی کنیم و این برای تیمی مثل ما که روی زمین فوتبال بازی می کنیم، کار را سخت می کند. با این حال تلاش زیادی کردیم اما قسمت نبود پیروز شویم.


وی درباره خطای پنالتی ای که روی عبدالله ناصری بازیکن سایپا مرتکب شد، تاکید کرد: من نمی دانم داوران چرا با تیم ما اینطور رفتار می کنند؟ من حتی باد پیراهنم هم به بازیکن سایپا نگرفت. جالب است که خود آقای حیدری که مشرف به صحنه بود هیچ خطایی نگرفت اما داور پشت دروازه که اصلا دست چپ مرا را نمی دید پنالتی گرفت و داور تایید کرد. واقعا نمی دانم چه باید بگویم. انگار هربازی یک پنالتی بیهوده برای ما کنار گذاشته اند!


هافبک پارس جنوبی جم ادامه داد: من فکر می کنم چون هواداران، مدیریت و کادرفنی و بازیکنان ما نجیب هستند و بیانیه نمی دهند و شلوغ کاری نمی کنند، داوران هر کاری می توانند با تیم ما می کنند. این وضعیت واقعا برای ما قابل تحمل نیست. تا کی قرار است سکوت کنیم و سرمان را در هر بازی ببرند. مگر می شود در 3 بازی متوالی 3 پنالتی اشتباه به ضرر ما بگیرند؟


گودرزی همچنین گفت: تیم ما کم مشکل ندارد. در این شرایط که مشکلات مالی آزارمان می‌دهد، مسائل داوری هم مزید بر علت شده تا بیشتر حرص بخوریم. من واقعا از کمیته داوران می خواهم فکری به حال این موضوع کنند. این شرایط برای ما آزاردهنده است و نمی دانم چرا صدایمان به هیچ جا نمی رسد.


وی درباره دیدار هفته آینده با سپاهان افزود: ما در همه مسابقات برای برد وارد زمین می شویم. مقابل سپاهان کار بسیاری دشواری در اصفهان داریم. این تیم در بازی قبلی شکست خورده و می خواهد هر طور شده نتیجه بگیرد اما ما نیز حریف دست و پا بسته ای نیستیم و برای کسب موفقیت به اصفهان سفر می کنیم.

دیدگاه‌ها