کد خبر : 1595976 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:25 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

فکری: چاره ای نیست، باید با این وضع داوری بسازیم!

سرمربی سرخپوشان پاکدشت پس از تساوی مقابل شهرداری تبریز بار دیگر از تکرار اشتباهات داوری علیه تیمش انتقاد کرد.

فکری: چاره ای نیست، باید با این وضع داوری بسازیم!

به گزارش ورزش سه، محمود فکری پس از تساوی تیم سرخپوشان پاکدشت مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی در مجموع بازی خوبی بود. موقعیت های زیادی روی هر دو دروازه به خصوص دروازه شهرداری رقم خورد. از این موقعیت هایی که به وجود آوردیم و حتی گلی که زدیم، نتوانستیم خوب استفاده کنیم. متاسفانه باید روی بحث روحی روانی بچه ها  کار کنیم. زمانی که گل می زنیم، بلافاصله عقب می نشینیم و تا گل نخوریم، راضی نمی شویم. امیدواریم این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم چون تیم ما توانایی گل زدن دارد ولی بزرگترین مشکل ما حفظ نتیجه است. انشاالله در بازی های آینده بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

 

سرمربی سرخپوشان پاکدشت در مورد حضورش روی سکوها به دلیل محرومیت اظهار داشت: زیاد با بازی های قبل فرقی نمی کرد چون سکو هم نزدیک بود. ولی مشکل داوری به هر حال هست. در همین بازی یک پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. متاسفانه داوران شدیدترین مجازات ما را انجام می دهند، نوع برخورد آنها با مربیان و کادر ما هم بد است و اگر بتوانند، کل نیمکت ما را هم اخراج می کنند. با حریفان ما مهربان هستند ولی با تیم ما نه. هر بازی پنالتی می شود ولی برای ما نمی گیرند. با چند داد و فریاد بازی از دستشان در می رود. اینکه من روی نیمکت نباشم، به ضرر تیمم است. از خود کمیته انضباطی بپرسید که با ما آنطور که نباید، برخورد می کند ولی کسانی که عوامل اصلی تشنج و اشتباهات هستند، با آنها برخوردی نمی شود. یکطرفه برخورد کردن شاید اصلا قشنگ نباشد و به ضرر یک تیم تمام می شود. باید اینطور جلو برویم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

 

فکری درباره پیش بینی اش از انتهای فصل گفت: تمام تلاشمان را می کنیم. ما هم یکی از شانس های صعود هستیم و می خواهیم به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر قرار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها