کد خبر : 1595979 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:30 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر سیرجان 1-قشقایی شیراز 1

لیگ یک / فریاد وینکو؛چرا گل نمی زنید؟

گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت های لیگ یک در ادامه روند ناکامی خود در ورزشگاه خانگی مقابل قشقایی شیرازمتوقف شد.

لیگ یک / فریاد وینکو؛چرا گل نمی زنید؟

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ یک از هفته بیست و ششم دو تیم گل گهر سیرجان و قشقایی شیراز در ورزشگاه امام علی سیرجان به  قضاوت حسین زیاری به مصاف هم رفتند .


این در حالی بود که  گل گهر سیرجان در هفته گذشته  با چهار گل مغلوب مس رفسنجان شده بود  و دیگر جایی برای عدم نتیجه گیری باقی نگذاشته بود.در این دیدار ابتدا عباس پور خسروانی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول گل گهر سیرجان را به ثمر برساند  اما در ادامه این دیدار قشقایی شیراز  که معمولا در برابر تیم های بالای جدول نتایج خوبی را گرفته  تنها 5 دقیقه بعد از گل گهر موفق شد گل تساوی را توسط جواد عباسی  باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند .البته شاگردان بگوویچ در این بازی یک پنالتی دیگر را توسط محسن آذرپاد از دست دادند، درست مثل موقعیت های گل مسلمی که یکی بعد از دیگری از دست رفت .

 

1387198

وینکو بگوویچ بیش از همه عمرش در این بازی از حمله وران تیمش حرص خورد. گل گهر که به نظر شایسته سه امتیاز بود حالا دو امتیاز مهم را از دست داده است.


 به این ترتیب گل گهر سیرجان با کسب این تساوی همچنان با 43 امتیاز درصدر جدول رده بندی جای گرفت اما با توجه به پیروزی شاهین شهرداری بوشهر اختلافش تنها به یک امتیار رسید و حاشیه امنیت خود را دیگر از دست داد.  سیرجانی ها صدرنشینی خودشان را بیشتر باید مدیون عدم نتیجه گرفتن تیم های تعقیب کننده اشان باشند چرا که در 5 دیدار گذشته تنها 4 امتیاز کسب کرده اند و به نظر می رسد اگر تا هفته آینده به همین روند ادامه دهند باید به صدر جدول خداحافظی کنند .


 قشقایی شیراز نیز با کسب این تساوی با ارزش در زمین صدرنشین  با 32 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت تا در هفته آینده میزبان  گل ریحان البرز باشد .

 

 

دیدگاه‌ها