کد خبر : 1595981 | 12 اسفند 1397 ساعت 17:40 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنجالی‌ترین صحنه لیگ یک زیر ذره بین (عکس)

شاهین بوشهر در شرایطی توانست به سه امتیاز حساس برای حضور در کورس مدعیان صعود دست یابد که شمالی‌ها در ثانیه‌های پایانی اعتقاد به ثبت گلی داشتند که از چشم داور دور مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر با دستیابی به سه امتیاز ارزشمند مقابل خونه به خونه بابل به جایگاه دوم جدول در لیگ دسته اول دست یافته و اکنون در فاصله شش هفته به پایان فصل امیدوار است بتوانند جنوبی‌ها را به سهمیه لیگ برتر برساند.


در این دیدار حساس که اکبر میثاقیان به دلیل محرومیت روی سکوها حضور داشت، بوشهری‌ها با گلی که دقیقه 55 ثبت کنند، به سه امتیاز رسیدند اما جنجالی‌ترین صحنه این بازی و البته شاید بتوان گفت هفته لیگ آزادگان در ثانیه‌های پایانی شکل گرفت. بازیکنان خونه به خونه که بعد از دریافت گل حملات پردامنه خود را روی دروازه شاهین شکل داده بودند، روی ارسال کرنر و ضربه سر بازیکن خود، دروازه بان حریف را با مشکل مواجه کردند که داور بازی اعتقاد داشت روی خط دروازه این توپ مهار شده است.


با این حال بازیکنان خونه به خونه به شدت نسبت به این صحنه معترض بودند و اعتقاد به عبور توپ از خط دروازه داشتند تا ثانیه‌هایی از بازی به جنجال کشیده شود. نکته عجیب اینکه تلویزیون نیز صحنه آهسته این اتفاق جنجالی را به نمایش نگذاشت و تنها تصویر موجود همین نمای بسته ای است که در جریان بازی ثبت شده که در آن چیزی مشخص نیست.


باید دید در این صحنه عکاسان حاضر روی خط کرنر موفق به ثبت این صحنه جنجالی شده‌اند یا خیر.

 

1387203

 

1387204

 

1387206

 

1387205

دیدگاه‌ها