کد خبر : 1595990 | 12 اسفند 1397 ساعت 18:10 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

داور آلمانی برای بازی برگشت رئال و آژاکس

یک داور باتجربه و سرشناس آلمانی قضاوت بازی حساس رئال و آژاکس را عهده دار خواهد بود.

داور آلمانی برای بازی برگشت رئال و آژاکس

به گزارش  "ورزش سه"، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب با برگزاری دو همزمان دیدار آغاز می‌شود که در مهترین آنها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان آژاکس آمستردام خواهد بود.

قضاوت این دیدار برعهده فلیکس بریش آلمانی خواهد بود و او برای این کار از دو هموطنش مارک بورش و استفان لوپ کمک خواهد گرفت. جدال رفت دو تیم در آمستردام را رئال مادرید با نتیجه 2 بر یک برد.

 

 

1387216

 

 

بریش 43 ساله هشت بار برای رئال قضاوت کرده و کهکشانی ها هرگز شکست نخورده اند. شش برد و دو تساوی حاصل کار رئال با داوری بریش بوده است.

آخرین بار او فصل گذشته در بازی برگشت رئال و پی اس جی در پاریس، برای رئالی ها داوری کرد و شاگردان زیدان 1-2 پیروز شدند. بدون شک بهترین خاطره رئال از بریش به فینال لیگ قهرمانان سال 2017 کاردیف بر می گردد که کهکشانی ها با شکست 4-1یوونتوس، برای دوازدهمین بار قهرمان اروپا شدند.


در دیگر بازی سه‌شنبه شب، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند آلمان میزبان تاتنهام خواهد بود که دنی ماکلیه از هلند آن را سوت می‌زند. دو هلندی دیگر، ماریو دیکس و هسل استیگسترا به عنوان کمک‌های ماکلیه او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد.
دورتموند در بازی رفت در لندن با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تاتنهام شد.

 

دیدگاه‌ها