کد خبر : 1596151 | 13 اسفند 1397 ساعت 13:55 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار یک بازی تا داشتن تیم کامل؛

شرط منصفانه دایی برای دادن بازیکن به تیم امید

حمید استیلی می گوید علی دایی با حضور بازیکنانش در اردوی تیم امید موافقت کرده است.

شرط منصفانه دایی برای دادن بازیکن به تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی انتخابی المپیک از فرودین ماه به صورت رسمی برای شاگردان کرانچار آغاز می شود و آنها باید طی 5 روز سه دیدار سرنوشت ساز برابر یمن، ترکمنستان و عراق برگزار کنند.


از همین رو کرانچار با جدیت ویژه ای اردوهای تیم امید را از سر گرفته و امیدوار است که تمامی بازیکنان مدنظرش را در اختیار داشته باشد.


با این حال از طی چند روزی که تمرینات از سر گرفته بازیکنان پدیده و سایپا در تمرینات امید حضور ندارند و بازیکنان تیم استقلال هم در اردوی قطر حضور دارند.


حمید استیلی اما در گفتگو با خبرنگار ورزش سه می گوید، رضایت علی دایی را جلب کرده و بازیکنان تیم فوتبال سایپا امروز به تمرینات امید ملحق خواهند شد؛ البته با این شرط که پیش از دیدار سایپا برابر فولادخوزستان به اردوی نارنجی پوشان بازگردند و سپس دوباره به اردوی تیم امید ملحق شوند.


در مورد تیم پدیده هم یحیی گل محمدی قبول کرده تا پس از دیدار برابر ذوب آهن، بازیکنانی که مد نظر کرانچار هستند را مرخص کند و در مورد استقلال هم قرار است همین اتفاق رخ دهد.


گفتنی است با موافقت مربیان تیم های باشگاهی، بازیکنان این تیم ها که در تیم امید حضور دارند، در هفته بیست و دوم شرکت نخواهند داشت و در تمرینات تیم امید برای سه مسابقه حساس فرودین ماه آماده می شوند.

دیدگاه‌ها