کد خبر : 1596166 | 13 اسفند 1397 ساعت 14:29 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

آقای فرکی گفته اولویتش امید است؛

خدابنده‌لو: استقلال و سایپا هم بازیکن به امید بدهند

محمد خدابنده لو هافبک تیم امید می گوید تیم امید با مشکل زمین تمرینی مواجه است.

خدابنده‌لو: استقلال و سایپا هم بازیکن به امید بدهند

به گزارش "ورزش سه"، محمد خدابنده‌لو هافبک تیم فوتبال پیکان در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید، درباره شرایط این تیم گفت: وضعیت خوب است. اردوی‌مان را از روز گذشته آغاز کرده‌ایم و خودمان را برای بازی‌های فروردین‌ماه آماده می‌کنیم.


وی که به دلیل مصدومیت در تمرینات اردوی قبلی امید حضور نداشت در این مورد توضیح داد: تنها یک اردو حضور نداشتم که آن هم به خاطر مصدومیت همسترینگم بود و با تصمیم کرانچار استراحت کردم. الان در خدمت تیم امید هستم. اینجا مشکل زمین داریم و وضعیت زمین‌های تهران در این فصل همین است. قرار است زمینی را درست کنند تا هفته آینده آنجا تمرین کنیم.


باشگاه پیکان برخلاف باشگاه هایی مثل پدیده و سایپا بازیکنانش را در اختیار امید قرار داده؛ خدابنده لو در این زمینه می گوید: باشگاه‌ ما همیشه با تیم‌های امید همکاری کرده است. با آقای فرکی که صحبت کردم، گفت که اولویت تیم امید است. باشگاه‌های استقلال و سایپا هم باید بازیکنان‌شان را بدهند. البته استقلال بازی آسیایی دارد و حق آنهاست از بازیکنان‌شان استفاده کنند. بازیکنان آنها پس از بازی آسیایی به تیم اضافه می‌شوند. امیدوارم علی دایی هم اجازه دهد بازیکنانش بیایند تا تیم امید شکل بهتری گرفته و آماده بازی‌های آسیایی شود.

 

دیدگاه‌ها