کد خبر : 1596493 | 14 اسفند 1397 ساعت 16:36 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی بدون سه ستاره خود برابر پرسپولیس

مجید جلالی سه بازیکن تاثیرگذار خود در پشت‌های مختلف را برابر پرسپولیس در اختیار نخواهد داشت.

نساجی بدون سه ستاره خود برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش ‌سه"، شاگردان مجید جلالی روز جمعه یکی از مسابقات حساس خود را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برابر پرسپولیس برگزار می‌کنند و به دنبال تداوم روند رو به رشدشان در نیم فصل دوم هستند. 


اما نساج‌ها بدون سه بازیکن اصلی خود در پست دروازه‌بان، هافبک و مهاجم به مصاف شاگردان برانکو خواهند رفت. حامد لک در بازی برابر نفت مسجدسلیمان که بر روی نیمکت قرار داشت اواخر مسابقه یک توپ به زمین فرستاد تا با حکم داور و به دلیل ایجاد اختلال در جریان بازی با کارت قرمز مواجه شده و محروم شود. 


هم‌چنین مهرداد عبدی هافبک دفاعی نساجی که در نیم فصل دوم یکی از مهره‌های ثابت جلالی در ترکیب بود به علت مصدومیت در بازی نفت مسجدسلیمان غیبت داشت و حالا جدال با پرسپولیس را هم از دست داده است. 


محمد عباس‌زاده کاپیتان و مهاجم نساجی که در اواخر نیم فصل اول و بازی با سپیدرود مصدومیت حادی را از ناحیه مچ پا تجربه کرد حالا بار دیگر مصدوم شده و ممکن است تا پایان لیگ خارج از ترکیب سرخپوشان مازنی باشد. 


در انتها می‌توان گفت که محمد آبشک بعد از پشت سر گذاشتن محرومیتش برابر نفت آماده بازی با پرسپولیس است و در خط هافبک قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها