کد خبر : 1596581 | 14 اسفند 1397 ساعت 21:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرنسل کیمپنبه:

نباید منچستریونایتد را دست کم بگیریم

پرنسل کیمپنبه، مدافع جوان پاری سن ژرمن، در مورد دیدار مقابل منچستریونایتد صحبت کرد.

نباید منچستریونایتد را دست کم بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در دیدار رفت موفق شد با دو گل یونایتد را در خانه اش مغلوب کند اما کیمپمبه که در بازی رفت موفق به گلزنی هم شد، معتقد است نمی توان حریف را دست کم گرفت و آنها برای صعود نیاز به نگرشی مناسب در بازی برگشت هم دارند.

 

1387872

 

کیمپمبه گفت: "شما هرگز نباید تیمی مانند منچستریونایتد را دست کم بگیرید. ما می دانیم حتی اگر ما دو گل در بازی رفت زده باشیم، یک بازی دشوار در انتظار پاری سن ژرمن خواهد بود. حتی علیرغم اینکه برخی بازیکنان این تیم دیدار مقابل ما غایب خواهند بود، اما منچستر یونایتد همچنان منچستر یونایتد است و شما باید به آنها به عنوان یکی از باشگاه های بزرگ اروپا احترام بگذارید.

 

منچستریونایتد در بازی فردا شب باید گل بزند و آنها می خواهند در خانه ما نتیجه بگیرند، بنابراین ما می دانیم که یونایتد تلاش می کند ما را تحت فشار قرار دهد و نتیجه برای بستگی به رویکردمان در این دیدار دارد.

 

ما در اولدترافورد خیلی خوب بازی کردیم اما ما نیمی از موفقیت را به دست آورده ایم و نیمه دوم در خانه ما برگزار می شود. ما باید به خوبی خود را آماده این دیدار کنیم و به منظور دستیابی به اهدافمان، یک عملکرد فوق العاد ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها