کد خبر : 1596906 | 16 اسفند 1397 ساعت 09:36 | 50K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع از واکنش تند نیمار: به او سخت نگیرید

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، از واکنش عصبی ستاره برزیلی این تیم، نیمار، بعد از باخت 3-1 و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرد و آن را واکنشی طبیعی دانست.

دفاع از واکنش تند نیمار: به او سخت نگیرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه نیمار، ستاره بزرگ برزیلی پاری سن ژرمن با واکنش تند و بسیار عصبانی خود نسبت به پنالتی‌ای که در واپسین لحظات بازی پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به نفع تیم انگلیسی اعلام شد، به یکی از سوژه‌های مهم بعد از این بازی تبدیل شد، سرمربی او با دفاع از ستاره‌ تیمش، واکنش نیمار را طبیعی و متناسب با اتفاقات مسابقه دانست.

 

بعد از آنکه داور مسابقه در وقتهای تلف‌شده، با استفاده از سیستم VAR حکم به پنالتی به نفع منچستریونایتد داد، مارکوس راشفورد در دقیقه 94 پنالتی را گل کرد تا شیاطین سرخ از سد پاری سن ژرمن عبور کرده و راهی مرحله بعدی چمپیونزلیگ شوند.

 

1388344

 

نیمار که به دلیل مصدومیت از ناحیه پا در بازی حضور نداشت بعد از حذف تیمش با انتشار چندین استوری در اینستاگرام به انتقاد بسیار تند از تصمیم داور پرداخت، تصمیم داور را مایه آبروریزی خواند و مدعی شد به هیچ وجه خطای هندی در کار نبوده است.

 

اما توخل در پایان بازی به دفاع از واکنش نیمار پرداخت و گفت با توجه به اتفاقاتی که در جریان شکست سخت و دشوار PSG درون زمین افتاده ،واکنش ابرستاره برزیلی طبیعی بوده است.

 

توخل در این باره گفت:" بعضی وقتها که کسی در یک مبارزه خیلی خیلی بزرگ درگیر می‌شود و به شدت احساساتی می‌شود از کلماتی استفاده می‌کند و واکنش‌هایی نشان می‌دهد که چند ساعت بعد از آنها پشیمان می‌شود".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" شما می‌دانید که نیمار چقدر احساساتی است و می‌دانید او چقدر دلش می‌خواست می‌توانست در این بازی حضور داشته باشد و به ما کمک کند. او امیدوار بود از مرحله یک‌چهارم بتواند برای ما بازی کند. پیش از این هم در تمام بازی‌ها با هیجان و نگرانی تمام بازی‌ها را تماشا می‌کرد و هر بار 90 دقیقه پر از تنش و فشار عصبی را تحمل می‌کرد. برای همین توصیه من این است که به او خیلی سخت نگیرید".

 

 

 

دیدگاه‌ها