کد خبر : 1596910 | 16 اسفند 1397 ساعت 09:51 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: هم ما می خواهیم سولسشر بماند، هم خودش

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی یونایتد، ابراز امیدواری کرد اوله گونار سولسشر سرمربی یونایتد در فصل بعد باشد.

لوکاکو: هم ما می خواهیم سولسشر بماند، هم خودش


به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ دیشب در شبی به یادماندنی شکست خانگی دور رفت برابر پاری سن ژرمن را جبران کرده و با ارائه نمایشی دراماتیک و با دبل لوکاکو، موقف به صعود به دور بعد شدند.

 

لوکاکو گفت: "سولسشر سرمربی یونایتد باقی خواهد ماند و شکی در مورد آن وجود ندارد. خود سولشر می خواهد در یونایتد باقی بماند و بازیکنان نیز چنین خواسته ای دارند. ما عملکرد خوبی داشته ایم و مانند آنچه منچستر یونایتد باید همیشه ارائه دهد بازی می کنیم.

 

1388351

 

من فکر می کنم باشگاه و سولسشر پیش از این در مورد این مسئله بحث و گفت و گو کرده اند. من خوشحال هستم که سولسشر اینجاست و امیدوارم او سال های زیادی سرمربی یونایتد باقی بماند.

 

هنگامی که به تیم ما نگاه می کنید می بینید بازیکنان زیادی با اعتماد به نفس بالا داریم اما سولسشر در زمان مناسب به ما نکات خوبی گوشزد می کند و این همان چیزی است که شما بدان نیاز دارید. به عنوان یک بازیکن جوان، شما نیاز به کسی دارید که شما را بیدار کرده و بازوی او تکیه گاه شما شود و این همان کاری است که سولسشر انجام می دهد و او به دنبال یافتن تعادل کامل است.

 

من واقعا خوشحالم که با سولسشر کار کنم زیرا او من را درک کرده و می داند که چه توانایی هایی دارم. با اینکه امروز ما پیروز شدیم، اما در آخر هفته بازی مهم دیگری داریم. امروز باید از صعود لذت ببریم و وقتی در روز جمعه که به تمرین بازمی گردیم، برای بازی بعدی آماده شویم."

دیدگاه‌ها