کد خبر : 1596937 | 16 اسفند 1397 ساعت 11:27 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

ورود کاروان یونایتد به منچستر با حضور سر الکس

اوله گنار سولسشر و بازیکنانش بعد از پیروزی بزرگ مقابل PSG با پروازی اختصاصی به منچستر بازگشتند و در اولین ساعات صبح امروز در فرودگاه منچستر با استقبال رسانه‌ها مواجه شدند.

ورود کاروان یونایتد به منچستر با حضور سر الکس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با یک بازگشت رویایی در پاریس موفق شد پاری سن ژرمن را 3-1 شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با احتساب گل زده بیشتر در خانه حریف، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. تیم یونایتد در اولین ساعات صبح امروز با پروازی مستقیم از پاریس به فرودگاه شهر منچستر وارد شد و علاوه بر رسانه‌ها، با استقبال اسطوره بزرگ تاریخ این باشگاه، سر الکس فرگوسن مواجه شد.

 

1388407

 

سر الکس پیش از آن هم بعد از پایان بازی در پاریس، به رختکن یونایتد رفته بود تا به همراه اوله گنار سولسشر و بازیکنانش در جشن پیروزی و صعود یونایتد شرکت کند. سر الکس سپس زودتر از تیم راهی منچستر شده بود تا در فرودگاه هم به استقبال شیاطین سرخ بیاید.

 

1388405

 

این پیروزی منصوب شدن سولسشر به عنوان سرمربی دائمی یونایتد را تقریباً تضمین کرد چرا که او علاوه بر موفقیت بزرگ دیروز، تا کنون آمار فوق‌العاده‌ای به عنوان سرمربی موقت تیم داشته است.

 

1388404

 

سولسشر بعد از بازی دیشب در پاسخ به سوالی در این باره گفته بود:" من همچنان، هر روز با تمام قوا به انجام این وظیفه ادامه می‌دهم. وظیفه من این است و باید صبر کنیم و ببینیم در نهایت چه پیش می‌آید".

 

سولسشر در مقابل اصرار خبرنگاران به توضیح بیشتر در این باره گفت:" تصمیم گرفتن در این باره و پاسخ دادن به این سوال در حیطه مسئولیت من نیست. من فقط با تمام قوا تلاش می‌کنم و سعی می‌کنم برای آینده باشگاه برنامه‌ریزی داشته باشم. مهم نیست من باشم یا نباشم، من در هر صورت فصل آینده نظرها و توصیه‌های خود را در اختیار باشگاه خواهم گذاشت".

 

دیدگاه‌ها