کد خبر : 1597667 | 19 اسفند 1397 ساعت 10:36 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

رییس مستعفی و شایعه فعالیت غیرعلنی در انتخابات

امیر خادم با حمایت رسول وارد گود شد؟

به نظر می رسد امیررضا خادم با حمایت رییس سابق فدراسیون کشتی وارد کارزار انتخابات شده و شانس خوبی برای خودش قائل است.

امیر خادم با حمایت رسول وارد گود شد؟

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت 2 روز کاری از شروع نام نویسی از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی همچنان امیررضا خادم تنها فردی است که رسما اعلام کاندیداتوری و ثبت نام کرده است. جالب اینکه او در همان اولین ساعت این کار را انجام داد؛ در شرایطی که شب قبل از آن وزارت ورزش از آغاز نام نویسی کاندیدا خبر داده بود. در واقع امیررضا خادم خودش را برای ثبت نام آماده کرده بود و حتی مدارکش را هم در دست داشت تا به محض اعلام وزارت ورزش وارد گود شود. 


با اینکه قبل از شروع ثبت نام از نامزدها، نام افرادی همچون علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، حمید بنی تمیم و... مطرح می شد، فعلا هیچ کدام از آنها رسما پا پیش نگذاشته اند. 


موردی که در انتخابات فدراسیون کشتی از نظر اهالی این رشته با اهمیت و کلیدی به شمار می رود، این است که رسول خادم از کدام کاندیداها حمایت می کند. با اینکه رییس مستعفی فدراسیون کشتی در ماههای اخیر به صورت علنی اظهارنظری نداشته و از هیچ فردی برای جانشینی خود حمایت نکرده، اما بعید است در چنین شرایطی کنار بنشیند.


با ورود امیررضا خادم به انتخابات این شائبه به وجود آمده که رسول خادم از برادرش در انتخابات حمایت می‌کند؛ شائبه ای که خیلی دور از عقل و منطق هم نیست. با اینکه گفته می شد حمید بنی تمیم، سرپرست فعلی فدراسیون و نایب رییس خادم در سال های اخیر مورد حمایت او در انتخابات است، اما گویا شرایطی به وجود آمده که از روز گذشته خبر انصراف بنی تمیم از کاندیداتوری دست به دست می چرخد.


سفرهای استانی امیررضا خادم به عنوان معاون وزیر ورزش انتقاداتی را به او و وزارت ورزش وارد کرد تا در نهایت خادم مجبور به استعفا شد، اما در همان روز نخست نام نویسی از نامزدها به فدراسیون کشتی رفت و اعلام حضور کرد.


جالب اینجاست که یکی، 2 ماه قبل امیر خادم در کنفرانس مطبوعاتی خود از عدم علاقه اش برای ورود به کشتی سخن گفته بود، اما مشخص نیست چه اتفاقی در این مدت رخ داده که او را مجاب کرده تا به عنوان نخستین نامزد ثبت نام کند.

 

1389249


به هر حال شاید در صورت واقعیت داشتن حمایت رسول خادم از برادرش در انتخابات پیش رو به زودی این اتفاق علنی شود و رییس سابق این بار به صورت غیرعلنی به مساله انتخابات ورود کند.


باید نشست و دید چه کسانی در روزهای آینده برای انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام می کنند و در نهایت رقابت انتخاباتی در ماههای پیش رو تا زمان برگزاری مجمع چگونه پیش می رود. 

دیدگاه‌ها