کد خبر : 1597788 | 19 اسفند 1397 ساعت 16:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برابر ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های فصل بود

بهتاج: به کسی نمی توانیم بگوییم شک نکن

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی اعلام داشت که بازی مقابل ماشین سازی یکی از سخت ترین بازی های تراکتور در طول فصل تا به این جا بود .

بهتاج: به کسی نمی توانیم بگوییم شک نکن

به گزارش "ورزش سه"،  ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی بعد ازپایان مجمع مالی فدراسیون فوتبال با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.


وی ابتدا درخصوص روزهای خوب تراکتور گفت:« خدا رو شکر الان وضع تمرینات تیم بسیار خوب است و بازیکنان و مربیان به هماهنگی کاملی رسیده اند و از لحاظ تدارکات تیم هم وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده است. امیدواریم درآینده بهتر از این تلاش کنیم و بهتر از این هم نتیجه بگیریم .»


وی درباره مجمع و درخصوص اینکه تا چه حد گزارشات مجمع قانع کننده بود و همچنین تخصیص پرواز اختصاصی  برای تیم ملی توسط آقای زنوزی خاطر نشان کرد:« ببینید چندین سال آقای زنوزی اسپانسری هواپیمایی تیم ملی را قبول کرد و بالای 15 میلیارد هزینه کرده بود و بعد از یک مدتی این قرار داد فسخ شد و ما هیچ مشکلی هم نداریم.»


وی درخصوص شایعه تبانی در دیدار دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی که این روزها در رسانه ها مطرح می شود بیان کرد:« بازی را همه دیدند و به قول معروف دو تیم جوانمردانه و با تلاش زیاد بازی کردند که نتیجه در نهایت به نفع ما تمام شد.»


وی همچنین در همین خصوص افزود:« ما نمی توانیم به کسی بگوییم شک نکن اما آنچه که مهم است ماهیت کاری ما است که هیچ شک و شبهه ای در آن وجود ندارد. هر دو تیم با تمام توان بازی کردند و این را هم بدانید بازی در مقابل ماشین سازی یکی از بازی های سخت تراکتور در طول فصل بود.»


بهتاج درباره وضعیت لی اروین بازیکن خاطی این تیم که اخیرا دوباره برگشته است اشاره داشت : « وی در حال حاضر همراه با تیم در حال تمرین کردن است و کادرفنی هر وقت هر چیزی را صلاح بداند انجام می دهد و من مدیر نمی توانم بگویم اروین بازی کند یا نه. البته شاید اروین در این هفته بازی کند ولی من خبری ندارم. درباره بحث انضباطی هم تصمیم گرفته شده است و این هفته اعلام می کنیم.»

دیدگاه‌ها