کد خبر : 1597907 | 20 اسفند 1397 ساعت 01:43 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری 1-4 بر وایادولید

سولاری: این گل ها را باید هفته قبل می زدیم

رئال شاید در آخرین حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت، توانست 1-4 بر وایادولید پیروز شده و موقتا از بحران خارج شود.

سولاری: این گل ها را باید هفته قبل می زدیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در وضعیتی بحرانی به این بازی رسیده بود و به سه امتیاز، نیاز حیاتی داشت. با این حال احتمالا این پیروزی نیز باعث ماندگار شدن سانتی سولاری روی نیمکت مربیگری نخواهد شد.

 

 

1389486

 

 

سولاری در پایان بازی گفت:« بازی بسیار دشواری بود. همه بازیکنان به خوبی خودشان را در جریان بازی قرار دادند و از عملکردشان راضی هستم. باید تلاش، انرژی و حرفه ای گری آنها را ستایش کرد.»

 

سولاری ادامه داد:« از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتیم و در دقایق اولیه تحت تاثیر حریف قرار گرفتیم. طبیعی بود؛ چون هفته دشواری را پشت سر گذاشته بودیم. وایادولید هم خوب بازی می کرد و همه توانش را برای برد گذاشته بود ولی بازیکنان امشب در بالاترین سطح بودند. امشب گل هایی زدیم که ای کاش در بازی های قبلی هم می زدیم. این همان رئال مادرید است. تیمی متشکل از انسان ها و بازیکنان بزرگ. بازیکنانی که برای نشان باشگاه می جنگند و بالاترین تعهد را به تیم دارند.»

 

آخرین روز مربیگری در رئال:« این شایعات پس از هفته بدی که پشت سر گذاشتیم، طبیعی است. تا روزی که در باشگاه هستم، تمام توانم را می گذارم و تنها تمرکزم روی بازی بعدی خواهد بود. هدف مثل همیشه است؛ کسب تمام امتیازات باقیمانده. در مورد آینده این من نیستم که تصمیم گیری می کنم.»

 

دیدگاه‌ها