کد خبر : 1597932 | 20 اسفند 1397 ساعت 10:13 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت ذوب در مهار موتورگلزنی سعودی ها

عبدالرزاق حمدا..؛ اسلحه مرگبار النصر

امشب ورزشگاه زیبای ال مکتوم شهر دبی در حالی میزبان بازی نماینده های ایران و عربستان خواهد بود که ذوبی ها کار بسیار سختی برای مهار موتور گلزنی حریف خود پیش رو دارند.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت دو خرید گران قیمت و سرشناس النصر عربستان باعث شد تا سران این باشگاه محبوب شهر ریاض قید بازیکنانی همچون احمد موسی 16 میلیون یورویی از نیجریه را برای بازگشت به آسیا بزنند. این تصمیم از آن جهت اهمیت داشت که موسی به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان النصر رکورد تمام نقل و انتقالات تاریخ باشگاه و عربستان را شکسته بود.


با کنار گذاشتن این ستاره های مصدوم همه نگاه ها در خط حمله حریف امشب ذوب آهن به ستاره ای نام آشنا از مراکش دوخته شد. عبدالرزاق حمدا.. از مراکش همان مهاجمی است که این روزها سلاح مرگبار النصری ها در رقابت های داخلی و حالا آسیایی لقب گرفته و بیشتر گل های این تیم به نام او ثبت می شود.


در آستانه رویارویی النصر با ذوب آهن آن هم بعد از شکست روز اول برابر الوصل سایت اسپورت کا عربستان در گزارشی مدعی شد زردهای محبوب شهر ریاض برای ترمیم زخم های به جا مانده از اولین بازی آسیایی چشم به سه امتیاز بازی با ذوب آهن دارند. این سایت ادامه داد:« عبدالرزاق حمدا.. با آمادگی و درخششی که در لیگ عربستان داشت همچنان امید اول گلزنی النصری ها برای ترمیم زخم ها خواهد بود».


با این تفاسیر می توان گفت ذوبی ها و منصوریان امشب در دبی کار بسیار سختی برای مهار موتورگلزنی النصر پیش رو خواهند داشت به خصوص که خبر می رسد نماینده اصفهانی ایران در بازی امشب با ترکیبی متفاوت از تمام بازی های قبلی در ساختار تدافعی به میدان خواهد رفت.

 

1389522

دیدگاه‌ها