کد خبر : 1598039 | 20 اسفند 1397 ساعت 15:58 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

۴ ملی پوش پاراتکواندو ایران در رده نخست جهان

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و ملی پوشان ایران در جمع برترین‌های جهان قرار گرفتند.

۴ ملی پوش پاراتکواندو ایران در رده نخست جهان

به گزارش "ورز سه" و به نقل از ایسنا، در جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو که از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد، ۴ پاراتکواندوکار ایران در جمع برترین‌های جهان قرار گرفتند.

 

بر همین اساس مهتاب نبوی نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۱۰۰ امتیاز در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار گرفت.

 

سعید صادقیان‌پور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم (K42) کشورمان با ۲۸۴ امتیاز همچنان در صدر نخست این وزن قرار دارد. سجاد جوانبخت دیگر نماینده ایران در این وزن و در کلاس (K44) با کسب ۶۶/۶۳ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

 

محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم و در کلاس (K42) با ۵۲/۵۴ امتیاز در رده ششم جهان قرار گرفت و مهدی کردلو دیگر نماینده این وزن با ۸/۶۴ امتیاز در رده بیستم ایستاد.

 

احمد نریمانی هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم در کلاس (K42) با کسب ۲۴۷ امتیاز همچنان در رده نخست جهان قرار دارد. مهدی بهرامی آذر دیگر نماینده کشورمان در همین وزن و در کلاس (K43) با مجموع ۱۰۰ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.

 

مهدی پور رهنما نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم کشورمان در کلاس (K44) با ۲۷۱/۱۲ امتیاز همچنان در رده نخست قرار دارد و محمود جعفرزاده دیگر پاراتکواندوکار ایران در همین وزن با ۷۴/۷۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و علیرضا بخت در این وزن جایگاه شصت و هفتم را به خود اختصاص داد.

 

همچنین اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم و در کلاس (K44) با ۱۷۳/۵۴ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد و حامد حق‌شناس دیگر نماینده ایران در این وزن با ۶۱/۹۲ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد.

 

محسن عبدی نیز در این وزن با ۱۸ امتیاز جایگاه ۲۸ را در اختیار دارد.

 

دیدگاه‌ها