کد خبر : 1598049 | 20 اسفند 1397 ساعت 16:34 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

علامت سوال نهایی در سمت راست دفاع؛

فقط یک ابهام؛ وریا در جنگ با عضله دردناک !

سرمربی استقلال روز سه شنبه دیداری کلیدی در لیگ قهرمانان آسیای 2019 پیش رو دارد.

فقط یک ابهام؛ وریا در جنگ با عضله دردناک !

به گزارش "ورزش سه"، شفر در اولین دیدار خود برابر الدحیل در روزی که شانس پیروزی داشت و اگر خوش شانس بود می توانست برنده به تهران بازگردد، با 3 گل شکست خورد تا سنگین ترین شکست خود در استقلال را تجربه کند.


این شکست سنگین و البته حضور مدعیان دیگری مانند الهلال در گروه لیگ قهرمانان آسیا در کنار استقلال باعث شده تا یکی از دو دیدار خانگی این تیم برای العین، شانس احیای مجدد برای سرمربی آلمانی باشد و عدم کسب پیروزی در این دیدار می تواند شانس صعود استقلال را بسیار کاهش دهد.


یک لشگر آماده برای شکست العین
شفر برای این دیدار البته دغدغه های شیرین زیادی برای انتخاب بازیکنان مورد نظر خود دارد اما در یک پست، سرمربی استقلال نگران سرنوشت انتخاب اول خود خواهد بود.
انتخاب از میان مهدی رحمتی و یا حسینی درون دروازه که با انتخاب رحمتی به پایان رسید و یا انتخاب 2نفر از میان دانشگر، منتظری و چشمی در مرکز زمین و ترافیک فوق العاده جذاب در خط حمله با حضور منشا، ایسما، تبریزی، طارق، محسن کریمی و دیگران دغدغه های شیرینی برای شفر خواهد بود اما سرمربی استقلال هنوز نگران بخشی از پازل تاکتیکی خود است.

 

وریا غفوری؛ دغدغه پایانی شفر
وضعیت وریا هنوز برای این دیدار نهایی نشده و شفر منتظر برگزاری آخرین تمرین استقلال برای محک وریا است. حضور وریا در ترکیب استقلال با خصوصیات او و فرم ایده آل این بازیکن می تواند گره گشای کار استقلال باشد و به همین دلیل سرمربی آبی ها منتظر مشخص شدن وضعیت این بازیکن است.
وریا یک بازی را با استراحت سپری کرد تا امروز در فرمی ایده آل در ترکیب باشد. اهمیت حضور او به شکلی بود که شفر حتی روزهای شنبه و یکشنبه نیز به او استراحت داد و حالا منتظر بررسی وضعیت نهایی این بازیکن است.

 

1389690

 


استقلال در غیبت این بازیکن مطمئنا نمی تواند به فرم خوب خود نزدیک شود و شکل حملات این تیم از زهرداری کمتری برخوردار خواهد بود و البته هنوز نهایی شدن این اتفاق قطعی نشده و شفر و آبی ها چشم به آخرین تمرین این تیم دوخته اند.

 

دیدگاه‌ها