کد خبر : 1598116 | 20 اسفند 1397 ساعت 20:56 | 256.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سرمربی فرانسوی به برنابئو؛

رسمی؛ زیدان سرمربی رئال مادرید شد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی، یک بار دیگر هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت.

رسمی؛ زیدان سرمربی رئال مادرید شد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل شایعات حضور دوباره زیدان روی نیمکت رئال مادرید مطرح شد و حالا باشگاه رئال مادرید خبر جدایی سانتیاگو سولاری و انتصاب زیزو را رسما اعلام کرد.

 

تنها 284 روز بعد از جدایی غیرمنتظره زیدان از رئال مادرید بعد از فتح سومین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، وی برای احیای تیم شکست خورده رئال مادرید دوباره سرمربی این تیم خواهد شد و از فردا بر تمرینات این تیم نظارت خواهد کرد. قرارداد جدید سرمربی فرانسوی تا تابستان سال 2022 اعتبار خواهد داشت.

 

1388162

 

ساعتی قبل جلسه رسمی هیئت مدیره رئال مادرید به ریاست فلورنتینو پرز برگزار شده و در نهایت مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیدند که با سولاری قطع همکاری کرده و دوباره زیدان را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند. قرار است رئال مادرید از خدمات سولاری تعهد و وفاداری همیشگی او به این باشگاه قدردانی  کند.

 

تا ساعتی دیگر کنفرانس مطبوعاتی رسمی زیزو بعد از بازگشت به رئال مادرید برگزار خواهد شد. سرمربی فرانسوی در اولین دوران حضور خود در رئال مادرید نیز در اواسط فصل و به جای رفا بنیتس هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

 

1389706

 

زیزو طی دو فصل و نیم حضور روی نیمکت رئال مادرید موفق به فتح سه لیگ قهرمانان، یک لالیگا، دو جام باشگاه های جهان، دو سوپر کاپ اروپا و یک سوپرکاپ اسپانیا گشته و عملکردی فوق العاده را از خود بر جای گذاشت.

 

اما زیزو بعد از برتری رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان مدعی شد زمان جدایی فرا رسیده و حالا بعد از چند ماه دوباره قصد دارد ویرانه ای که به وی تحویل داده شده را تبدیل به قدرت اول اروپا کند.

 

همه آنچه زیدان در اولین دوره حضورش در رئال مادرید به آن دست یافت؛

 

 

1389759

دیدگاه‌ها