کد خبر : 1598227 | 21 اسفند 1397 ساعت 12:40 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب بشیکتاش از کاریوس: این دیگر چه گلری است!

بعد از گل عجیب و غریبی که لوریس کاریوس، دروازه‌بان جنجالی فصل پیش لیورپول و این فصل بشیکتاش، در سوپرلیگ ترکیه دریافت کرد سرمربی بشیکتاش از او به شدت انتقاد کرد.

تعجب بشیکتاش از کاریوس: این دیگر چه گلری است!

به گزارش "ورزش سه"، اشتباه عجیب لوریس کاریوس، دروازه‌بان  فصل گذشته لیورپول که این فصل را در بشیکتاش سپری می‌کند، در جریان پیروزی 3-2 بشیکتاش مقابل کایسری‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه، باعث شد شنول گونش، سرمربی بشیکتاش از او به تندی انتقاد کند.

 

در دقیقه 20 مسابقه عمر علی شاهینر، بازیکن کایسری‌اسپور با یک ضربه موفق شد دروازه بشیکتاش را باز کند تا بازی 1-1 مساوی ادامه پیدا کند. اما اشتباه کاریوس روی این گل آنقدر واضح بود که باعث تعجب هواداران بشیکتاش شد و آنها در ورزشگاه اعتراض خود را به دروازه‌بان‌شان نشان دادند. تا پایان بازی هر گاه توپ در اختیار کاریوس قرار می‌گرفت، هوادران بشیکتاش سوت زده و او را مسخره می‌کردند.

 

1389876

 

بعد از بازی اما شنول گونش، سرمربی بشیکتاش، برای اولین بار از زمان پیوستن کاریوس به این تیم، از او انتقاد کرد. کاریوس با قراردادی دوساله به عنوان بازیکن قرضی به سیاه و سفیدپوشان استانبول پیوسته است.

 

شنول گونش درباره کاریوس گفت:" کاریوس روی گلهایی که امروز دریافت کرد مقصر بود. نمی‌دانم مشکل او چیست. ولی به نظر می‌آید یک جای کار می‌لنگد. او برای بازی‌های بشکیتاش به اندازه کافی انگیزه ندارد و من هر چه فکر می‌کنم متوجه نمی‌شوم که اشکال کار او دقیقا کجا است".

 

1381684

 

سرمربی بشیکتاش در ادامه گفت:" این شرایط از همان زمان پیوستن او به بشیکتاش وجود داشته. او واقعا احساس نمی‌کند عضوی از تیم است و ما نتوانسته‌ایم این مشکل را حل کنیم. بله، به همین خاطر من هم به خاطر این شرایط شایسته سرزنش هستم".

 

گونش در ادامه گفت:" به هر حال شکی نیست که یک جای کار می‌لنگد. البته کاریوس بدشانسی هم آورده. او دروازه‌بان بااستعدادی است که تا حالا نتوانسته از استعدادش آنطور که باید و شاید استفاده کند".

 

دیدگاه‌ها