کد خبر : 1598313 | 21 اسفند 1397 ساعت 17:00 | 127.4K بازدید | 0 دیدگاه

وریا رسید، دانشگر روی نیمکت

ترکیب استقلال برای بازی العین اعلام شد

سرمربی استقلال ترکیب اولیه این تیم برای دیدار با العین را انتخاب و معرفی کرد.

ترکیب استقلال برای بازی العین اعلام شد 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی با تصمیم وینفرد شفر با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، ایسما، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا بازی را آغاز خواهد کرد.


مهدی رحمتی مطابق پیش بینی ها جانشین حسینی درون دروازه شده و کاپیتان استقلال خواهد بود تا بعد از یک بازی نیمکت نشینی، دوباره در ترکیب قرار گیرد.


زوج منتظری و چشمی برای قلب دفاع استقلال انتخاب شده تا دانشگر آماده که این روزها بهترین فرم خود را دارد، نیمکت نشین شود. وریا غفوری برای این دیدار مشکلی ندارد و با تصمیم شفر مدافع راست استقلال است. میلاد زکی پور توانسته مدافع چپ استقلال باشد و بعد از حضور درخشان در تمرینات استقلال، به ترکیب اصلی برگردد.


علی کریمی راس عقب خط میانی استقلال در ترکیب 4-3-3 است و باقری و پاتوسی با شرح وظایف متفاوت از او یک خط جلوتر در زمین حضور دارند.


خط حمله استقلال در این دیدار با بازگشت فرشید اسماعیلی، شکل گرفته و این بازیکن در کنار گادوین منشا و ایسما حضور دارد. اسماعیلی در راست و ایسما در سمت چپ خط حمله و در کنار منشا در ترکیب استقلال به میدان می روند تا آبی ها با ترکیبی تهاجمی پا به این دیدار بگذارند.


استقلال روی نیمکت حسین حسینی، آرمین سهرابیان، محسن کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، امید نورافکن و طارق همام را در اختیار دارد و شفر با دست باز می تواند برای نیمه دوم تغییراتی را اعمال کند.

 

1389938

دیدگاه‌ها