کد خبر : 1598377 | 21 اسفند 1397 ساعت 20:30 | 76K بازدید | 0 دیدگاه

انتظارها بالاخره خاتمه یافت؛

رسمی؛ افتتاح فولاد آره نا در بازی فولاد - سپاهان

ورزشگاه فولاد آره نا سرانجام برای بازی لیگ برتری تیم فوتبال فولاد مقابل سپاهان استفاده و افتتاح خواهد شد.

رسمی؛ افتتاح فولاد آره نا در بازی فولاد - سپاهان

به گزارش ورزش سه، در سال های اخیر، ورزشگاه های مختلفی در فوتبال ایران افتتاح شده اند و هر کدام به کیفیت لیگ برتر کمک زیادی کرده اند. ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد کاری کرد که پدیده فوتبال روی زمین و تاکتیکی خود را به نمایش گذاشت و حالا خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر معرفی کرده است.

 

افتتاح ورزشگاه نقش جهان در اصفهان هم خبر بسیار خوبی برای طرفداران سپاهان بود و طلایی پوشان پس از سالها ضمن جدایی از ذوب آهن، به ورزشگاه اختصاصی خود بازگشتند.

 

1390003

 

بعد از این دو ورزشگاه، نوبت به شهر اهواز رسید که برای برخورداری از یک ورزشگاه مدرن، در صدر توجهات قرار بگیرد. باشگاه فولاد خوزستان از چند سال پیش کار احداث این ورزشگاه را شروع کرد و حالا در آستانه بهره برداری از آن قرار دارد. 

 

ورزشگاه فولاد آره نا قرار بود از ابتدای نیم فصل دوم لیگ هجدهم مورد استفاده قرار گیرد ولی تنها مشکل باقیمانده از آن یعنی بحث پارکینگ ورزشگاه، این اتفاق را به تاخیر انداخت.

 

1390007

 

حالا پس از گذشته 6 هفته از برگزاری مسابقات نیم فصل و سه میزبانی فولاد که همگی در ورزشگاه غدیر صورت گرفت، شورای تامین استان خوزستان رضایت داده و قبول کرده که چهارمین میزبانی سرخپوشان در نیم فصل دوم، یعنی دیدار بسیار حساس با سپاهان اصفهان، در ورزشگاه مدرن و جدید فولاد آره نا رقم بخورد.

 

بدین ترتیب دیدار فولاد و سپاهان روز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان ( فولاد آره نا) برگزار می شود.

 

1390005

 

1390004

دیدگاه‌ها