کد خبر : 1598419 | 21 اسفند 1397 ساعت 22:18 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین دوره مسابقات اسکی هنرمندان در شمشک برگزار شد

اسکی بازان برتر مشخص شدند

اولین دوره مسابقات اسکی هنرمندان (جام رنگین کمان برفی) در پیست بین المللی شمشک برگزار شد.

اسکی بازان برتر مشخص شدند

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، به همت کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر شمشک ودربندسر و همچنین شرکت تعاونی توسعه پایدار شمشک به عنوان بهره بردار پیست بین المللی شمشک و حمایت های حامی مالی مجموعه بادیزکافی و تلاش اعضای ستاد و تیم اجرایی، اولین دوره مسابقات اسکی هنرمندان (جام رنگین کمان برفی) در پیست بین المللی شمشک برگزار شد.


فضل الله بناء دبیراجرایی ستاد برگزاری اولین دوره مسابقات در این باره گفت: این مسابقات در دو رشته آلپاین و اسنوبرد و در سه گروه سنی آقایان و یک گروه بانوان با حضور 50 نفر از هنرمندان اسکی باز شهر شمشک ودربندسر و استان تهران در پیست بین المللی شمشک برگزار شد و در پایان نفرات اول تا سوم هر چهار گروه مشخص شدند.


مراسم اختتامیه با حضور رییس شورای شهر شمشک دربندسر و محمد کیادربندسری برگزار و به نفرات برتر این مسابقه جوایز و تندیس زیبا و جام اهدا شد وهمچنین از تمام شرکت کنندگان با لوح تقدیر به عمل آمد.


دبیر این مسابقه در پایان اضافه کرد: اجرای برنامه مذکور علاوه بر ایجاد ارتباط موثر بین هنرمندان بومی و سایر هنرمندان شهر تهران، ظرفیت های خوبی را برای معرفی الگوهای موفق به جامعه ایجاد خواهد کرد و توانمندی ها و پتانسیل شهر شمشک دربندسر در ورزشهای زمستانی و جذب توریسم ورزشی و گردشگر بیشتر نمایان خواهد شد.
 

دیدگاه‌ها