کد خبر : 1598479 | 22 اسفند 1397 ساعت 09:33 | 66.4K بازدید | 1 دیدگاه

لینه‌کر: رونالدو بهترین سرزنی است که تا حالا دیده‌ام

گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس بعد از هت‌تریک کریستیانو رونالدو در بازی دیشب یوونتوس مقابل اتلتیکو و دو گل او که با ضربه سر به ثمر رسید، گفت رونالدو بهترین سرزنی است که در تمام عمرش دیده.

لینه‌کر: رونالدو بهترین سرزنی است که تا حالا دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با شروع فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا تیم محبوب بسیاری از کارشناسان و اسطوره‌های فوتبال بود و بسیاری از آنها از جمله گری لینه‌کر پیش‌بینی کرده بودند که یووه امسال قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد. اما یوونتوس در بازی رفت مرحله یک‌هشتم مقابل اتلتیکو مادرید 2-0 شکست خورده بود تا هوادارانش را در شوک فرو ببرد.

 

1390140

 

با توجه به اینکه تیم دیگو سیمئونه در قاره اروپا به عنوان تیمی که یکی از موثرترین سیستم‌های دفاعی را دارد شناخته می‌شود، هواداران یووه دیشب با ترس و لرز منتظر شروع بازی برگشت بودند اما به هر حال به کامبک تیم‌شان و صعود به مرحله یک‌چهارم امیدوار بودند.

 

یوونتوس در تورین به کسی نیاز داشت که ورق را برگرداند و کریستیانو رونالدو یک بار دیگر نشان داد که چرا یکی از بزرگترین اسطوره‌های زنده فوتبال است.

 

1390139

 

رونالدو که با هت‌تریک خارق‌العاده‌اش یوونتوس را به مرحله بعدی رساند دو گل اول خود در این بازی را با ضربات سر تماشایی به ثمر رساند تا بار دیگر به همه یادآوری کند که توان بالا در بازی هوایی یکی از ویژگی‌های اصلی سبک فوتبال او است.

 

همین درخشش رونالدو روی دو گل اول بود که باعث شد گری‌ لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس در حساب توییتر خود، از رونالدو به عنوان بهترین سرزنی یاد کند که در تمام عمرش دیده است. لینه‌کر نوشت:" به اعتقاد من کریستیانو رونالدو بهترین سرزنی است که من در تمام عمرم دیده‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها