کد خبر : 1598487 | 22 اسفند 1397 ساعت 09:59 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

فردیناند: رونالدو، الهه زنده فوتبال است

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و همبازی سابق کریستیانو رونالدو در این تیم، بعد از درخشش خارق‌العاده رونالدو مقابل اتلتیکو مادرید، او را به عنوان الهه زنده فوتبال توصیف کرد.

فردیناند: رونالدو، الهه زنده فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب درحالی در تورین به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که از بازی رفت با دو گل از حریف عقب افتاده بود و شکست 2-0 در واندا متروپولیتانو، کار کریستیانو رونالدو و همبازی‌هایش را در تورین سخت کرده بود. یووه دیشب دست‌کم به سه گل نیاز داشت تا به مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان برسد.

 

اما این وظیفه دشوار برای ستاره بزرگ یووه، کریستیانو رونالدو، چندان دشوار به نظر نمی‌رسید. او با یک هت‌تریک رویایی، یک‌تنه کامبک تیمش را رقم زد تا نشان دهد مدیران یووه چرا برای جدا کردن او از رئال و انتقالش به مادرید آن همه هزینه کرده بودند.

 

1390153

 

ریو فردیناند، همبازی سابق رونالدو در منچستریونایتد که به عنوان کارشناس بازی در شبکه BT حضور داشت، درخشش رونالدو را استثنایی دانست و او را عامل اصلی پیروزی یووه اعلام کرد.

 

رونالدو در دقیقه 27 به همراه خوان‌فران به هوا بلند شد و با پیروزی در نبرد هوایی، توپ را با ضربه سر زیبایی وارد دروازه اتلتیکو کرد. رونالدو بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم، در دقیقه 48 هم توپ را با ضربه سر زیبای دیگری روانه دروازه کرد و در حالیکه به نظر می‌رسید یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو توپ را دفع کرده ولی مشخص شد که توپ از خط دروازه گذشته است. رونالدو در دقیقه 86 هم هت‌تریک خود را از روی نقطه پنالتی کامل کرد تا بلیط صعود یوونتوس را رزرو کند.

 

ریو فردیناند در استودیوی شبکه BT جملات تحسین‌آمیز بسیاری درباره رونالدو به زبان آورد و از جمله درباره او گفت:" کاری که رونالدو امشب می‌کند باورنکردنی است. او واقعا الهه زنده فوتبال است".

 

دیدگاه‌ها