کد خبر : 1598490 | 22 اسفند 1397 ساعت 10:15 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیام طنز شالکه درباره نخست‌وزیر انگلیس و لروی سانه

باشگاه شالکه با وجود شکست سنگین 7-0 مقابل منچسترسیتی، در واکنش طنز به گری‌ لینه‌کر نشان داد با وجود شکست سنگین و حذف تیمش، قصد دارد در بذله‌گویی به رقابت با انگلیسی‌ها ادامه دهد.

پیام طنز شالکه درباره نخست‌وزیر انگلیس و لروی سانه

به گزارش "ورزش سه"، شالکه دیشب در خاک انگلیس و در استادیوم اتحاد مقابل منچسترسیتی 7-0 شکست خورد تا در مجموع دو بازی با شکست 10-2 به کار خود در لیگ قهرمانان پایان دهد. اما بعد از بازی این باشگاه آلمانی نشان داد اگر چه در فوتبال، رقابت را به انگلیسی‌ها واگذار کرده اما قصد ندارد در بذله‌گویی میدان را برای حریف خالی کند.

 

چرا که صفحات رسمی باشگاه شالکه بعد از شب سخت این تیم در استادیوم اتحاد، با انتشار مجموعه‌ای از پست‌های جذاب به این شکست واکنش نشان دادند، پست‌هایی که با استقبال قابل توجه موجه شدند.

 

1390155

 

یکی از پر سر و صداترین پست‌های شالکه در شبکه‌های اجتماعی به گفتگوی طنز حساب توییتر این باشگاه با گری لینه‌کر، اسطوره فوتبال انگلیس برمی‌گشت که با به میان آمدن اسم ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس، جنبه سیاسی پیدا کرده و به شدت مورد توجه قرار گرفته بود.

 

گری لینه‌کر با انتشار یک توییت نوشته بود شالکه به این ترتیب ممکن است شکستی سنگین‌تر از ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در رأی‌گیری برگزیت را تجربه کند. لینه‌کر به رأی‌گیری درباره برگزیت که همان روز انجام شده بود و ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس با اختلاف 149 رأی شکست خورده بود اشاره داشت.

 

1390154

 

اما حساب توییتر رسمی باشگاه شالکه در واکشن به گری لینه‌کر توییت دیگری منتشر کرد و نوشت:" خیلی دوست دارم ببینم ترزا می چطور می‌خواهد جلوی لروی سانه دفاع کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها