کد خبر : 1598523 | 22 اسفند 1397 ساعت 11:49 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بازی لیورپول – بایرن مونیخ

همه نگاه‌ها امروز به مونیخ و آلیانز آرنا دوخته خواهد شد تا در پایان دیدار بایرن مونیخ و لیورپول در این ورزشگاه، یکی از آنها جواز صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را بدست آورد.

پیش‌بازی لیورپول – بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم لیورپول و بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آنفیلد، خانه لیورپول، با تساوی 0-0 به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت در آلیانز آرنا موکول شود. نتیجه دیدار رفت باعث شده شانس هر دو تیم برای صعود به یک اندازه باشد. هر چند با احتساب امتیاز میزبانی برای بایرن، شانس آلمانی‌ها برای صعود ممکن است کمی بیشتر تلقی شود.

 

خبر خوب برای بایرن این است که بنا بر تایید سرمربی این تیم نیکو کوواچ، داوید آلابا و کینگزلی کومان با تیم تمرین کرده اند و حضورشان در بازی امشب مشکلی ندارد.

 

1390201

 

اما خبر بد برای بایرن این است که این تیم توماس مولر و جاشوا کیمیش را در اختیار ندارد چرا که هر دو از حضور در این بازی محروم هستند. آرین روبن و کورنتین تولیسو هم به دلیل مصدومیت در بازی مقابل لیورپول حاضر نخواهند بود.

 

اما در اردوی لیورپول، بهترین خبر بازگشت ویرژیل فن‌دایک است که در بازی رفت محروم بود و نتوانست به میدان برود. فن‌دایک از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان بهترین دفاع وسط دنیا شناخته می‌شود و با حضور او و جوئل ماتیپ، گلزنی برای بازیکنان بایرن مسلما دشوار خواهد بود.

 

1390203

 

لیورپول در سمت چپ دفاع از رابرتسون و در سمت راست از الکساندر آرنولد استفاده خواهد کرد. خط میانی سه نفره لیورپول از واینالدوم در سمت چپ، هندرسون در سمت راست و فابینیو در مرکز خط میانی تشکیل خواهد شد. در سیستم 4-3-3 یورگن کلوپ، صلاح، فیرمینو و مانه سه مهاجم قرمزپوشان انگلیسی را تشکیل خواهند داد.

 

اما بایرن از سیستم 4-2-3-1 استفاده می‌کند. هوملس و سوله مثل اکثر بازی‌های اخیر در مرکز خط دفاعی بایرن خواهند ایستاد و آلابا و رافینیا در کناره‌های خط دفاعی بازی خواهند کرد. مارتینز و تیاگو آلکانتارا جلوتر از خط دفاعی وظیفه هافبک تدافعی را بازی خواهند کرد.

 

1390204

 

 

خامس رودریگز در قلب خط میانی سه نفره بایرن نقش اصلی را در طراحی حملات این تیم خواهد داشت و ریبری به عنوان وینگر چپ و گنابری به عنوان وینگر راست وظیفه ایجاد مزاحمت دائمی برای مدافعین لیورپول را بازی خواهند کرد و نوک پیکان بایرن مثل همیشه به عهده لواندوفسکی خواهد بود.

 

1390200

 

 

دیدگاه‌ها