کد خبر : 1598531 | 22 اسفند 1397 ساعت 12:04 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

حضور جنجالی یواخیم لوو در آلیانز آرنا

به گزارش روزنامه بیلد، یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان امروز برای تماشای دیدار بایرن مونیخ و لیورپول به آلیانز آرنا خواهد رفت تا برای بهبود رابطه‌ پرتنش خود با باشگاه بایرن تلاش کند.

حضور جنجالی یواخیم لوو در آلیانز آرنا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان که چندی پیش کنار گذاشته شدن سه ستاره بایرن مونیخ، ژروم بواتنگ، توماس مولر و متس هوملس، از تیم ملی توسط او خبرساز شده و به تنش شدید در رابطه او و باشگاه بزرگ ایالت باواریا منجر شده بود، امشب برای دیدار تیمهای بایرن مونیخ و لیورپول در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آلیانز آرنا خواهد رفت تا شاید قدمی در راستای تنش‌زدایی با بایرن مونیخ بردارد.

 

1390213

 

تصمیم لوو برای کنار گذاشتن سه ستاره باتجربه بایرن مونیخ با انتقاد گسترده فوتبالیست‌های بایرن مونیخ و بسیاری از کارشناسان آلمانی مواجه شده بود. انتقاداتی که به تدریج متوجه فدراسیون فوتبال آلمان شد و حتی زمزمه‌هایی درباره لزوم اخراج یواخیم لوو توسط فدراسیون فوتبال این کشور بوجود آورد.

 

حضور در آلیانز آرنا مسلما برای یواخیم لوو آسان نخواهد بود چرا که هواداران بایرن این روزها از او به شدت عصبانی هستند. روزنامه بیلد می‌گوید اینکه اولی هوینس تا کنون درباره تصمیم جنجالی لوو اظهارنظر نکرده عجیب به نظر می‌رسد ولی علت این است که رئیس باشگاه بایرن قصد دارد تا پایان بازی امشب دست نگه دارد تا از وارد شدن تنش اضافی به تیمش در این بازی حساس جلوگیری کند.

 

بیلد می‌گوید به همین علت، یواخیم لوو باید منتظر باشد تا در پایان بازی بایرن و لیورپول، با حملات شدید و تند اولی هوینس در مقابل رسانه‌ها مواجه شود.

 

 

دیدگاه‌ها