کد خبر : 1598551 | 22 اسفند 1397 ساعت 13:09 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید برای تیم سوم لیگ انگیزه ایجاد کنیم

قوچان‌نژاد: الان حکم بدهند، دبیر فدراسیون می‌شوم

سرمربی تیم والیبال پیام مشهد گفت: وقتی سومی لیگ برتر هیچ سودی ندارد، هر چقدر هم شعار دهیم که امکان ندارد این مسابقه لغو شود، بازهم به همین جا می رسیم.

قوچان‌نژاد: الان حکم بدهند، دبیر فدراسیون می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند روز کش‌وقوس و بلاتکلیفی بالاخره امروز سازمان لیگ والیبال اعلام کرد دیدار رده‌بندی لیگ‌برتر مثل سال های قبلی برگزار نخواهد شد. بر این اساس پیام مشهد و کاله آمل به صورت مشترک به عنوان سومی لیگ دست یافتند.


پیام مشهد که امسال با بودجه محدود و در روزهای آخر به لیگ برتر اضافه شد، توانست فراتر از انتظارات عمل کند و فقط در مرحله نیمه نهایی مقابل شهرداری ورامین کم آورد.


سرمربی این تیم که با عنوان سومی در لیگ برتر به کار خود پایان داده، یکی از گزینه های اصلی دبیرکلی فدراسیون در هفته های اخیر بوده که البته این مساله را به پایان ماموریتش روی نیمکت پیام منوط کرده بود.


جبار قوچان نژاد، سرمربی پیام مشهد در ابتدای گفت‌وگوی خود با "ورزش سه" به احتمال حضورش در فدراسیون به عنوان دبیرکل واکنش نشان داد و گفت: چندی پیش با من صحبت شده بود. من هم گفتم بعد از اتمام لیگ اگر ابلاغی باشد، در خدمت هستم، اما برخی نوشتند که من دبیرکل شدم! الان هم حرفم عوض نشده و می گوید اگر ابلاغی برای من صادر شود، در خدمت فدراسیون و جامعه والیبال هستم. برای من در این شرایط خیلی مهم نیست که چه مدتی در فدراسیون باشم. شاید برخی بگویند فقط چند ماه تا انتخابات در این سمت حضور خواهم داشت، اما من کارمند دستگاه ورزش هستم و فقط اتاقم عوض می شود. حالا  فرقی نمی کند ۲ ماه در اتاق دبیر فدراسیون باشم یا ۱۰ سال.


وی درباره لغو دیدار رده بندی که مثل هر سال برخلاف اعلام اولیه سازمان لیگ صورت گرفت، عنوان کرد: باید فضا و بستری ایجاد کنیم که هر سال این اتفاق تکرار نشود. مثلا اینکه برای تیم سوم لیگ امتیاز ویژه ای در نظر بگیریم و به یک مسابقه بین المللی اعزامش کنیم یا جایزه مالی ارزشمندی بدهیم. وقتی سومی لیگ برتر هیچ سودی ندارد، هر چقدر هم شعار دهیم که امکان ندارد این مسابقه لغو شود، بازهم به همین جا می رسیم.


قوچان نژاد در ادامه بیان داشت: بعد از پایان دیدارهای نیمه نهایی من و عطایی حرف زدیم و پیش خودمان گفتیم چطور می توانیم به بازیکنان انگیزه دهیم. برخی از بازیکنان که به تیم ملی دعوت می شوند، از ترس مصدومیت شاید تمام توان خود را نگذارند و بقیه هم انگیزه لازم را ندارند. مجموعه یکسری اتفاق باعث می شود ۲ تیم راغب به بازی نباشند. من و عطایی به توافق رسیدیم که بازی برگزار نشود و بلافاصله هم به فدراسیون نامه زدیم. بازهم گفتیم هر چه فدراسیون بگوید. اگر مجبورمان می کردند، حاضر بودیم بازی کنیم.


سرمربی پیام مشهد در پایان درباره لیگ سال ۹۷ گفت: بازی‌های خیلی خوب و سنگینی در لیگ امسال برگزار شد. خیلی سخت می‌شد بازی‌ها را پیش بینی کرد و مسابقات نزدیک و پایاپای دنبال می شد. در کل برخلاف سال های اخیر لیگ جذابی داشتیم؛ اگرچه به برخی مسائل حاشیه ای نباید دامن زده می شد.

دیدگاه‌ها