کد خبر : 1598557 | 22 اسفند 1397 ساعت 13:47 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کلوپ به انقلاب اخیر تیم ملی آلمان

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در مورد تصمیم اخیر یوواخیم لوو صحبت کرد.

واکنش کلوپ به انقلاب اخیر تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی آلمان چند روز قبل اعلام کرد دیگر مت هوملس، توماس مولر و ژروم بواتنگ به اردوی ژرمن ها دعوت نخواهند شد و در آستانه دیدار بایرن برابر لیورپول، کلوپ به این ماجرا واکنش نشان داده است.

 

1387787

 

کلوپ گفت: "من می دانم که هر سه این بازیکنان دوست داشتند برای آلمان بازی کنند اما همیشه همه تصمیماتی که یک سرمربی می گیرد 50-50 است و برخی با آن موافق بوده و بعضی آن را دوست ندارند. تفاوت یک سرمربی در عرصه ملی با یک سرمربی باشگاهی این است که  اگر من به یک بازیکن بگویم که او دیگر نمی تواند در تیم بازی کند، او این فرصت را دار است که برای باشگاهی دیگر بازی کند اما در عرصه ملی اینگونه نیست.

 

من از دلایل یوواخیم لوو برای این تصمیم خبر ندارم اما می دانم کنار گذاشتن بازیکنان که می توانند برای تیم ملی بازی کنند آسان نیست و من موارد زیادی مشابهش ندیده ام. 30 سالگی برای یک هافبک سن زیادی محسوب نمی شود و اگر شما خودتان قصد بازنشستگی نداشته باشید، می توانید همچنان در تیم ملی بازی کنید و بعید است سن و سال دلیل تصمیم یوواخیم لوو باشد.

 

اگر به یک بازیکن بگویید قرار است در خانه باقی بمانی زیرا من دیگر شما را دعوت نمی کنم و از عملکردت رضایت ندارم یا هر چیز دیگری، این حق 100 درصد سرمربی تیم ملی است. اما اگر به آنها بگویید هر نمایشی داشته باشی دعوت نمی شوی، تفسیر از این تصمیم متفاوت خواهد بود."

دیدگاه‌ها