کد خبر : 1598577 | 22 اسفند 1397 ساعت 15:23 | 91.3K بازدید | 0 دیدگاه

سوال ویژه آاس

رونالدو یا مسی؛ کدام بهترین بازیکن تاریخ است؟ (عکس)

درخشش استثنایی رونالدو برابر اتلتیکو بار دیگر بحث بر سر مقایسه او با مسی را باز کرد.

به گزازرش "ورزش سه"، با جدایی رونالدو از رئال و پیوستن او به یوونتوس، فوق ستاره پرتغالی تا حد زیادی از تیتر یک رسانه های اسپانیایی خارج شد. حضور او در رئال باعث شده بود تا پس از هر بازی بحث رقابت تنگاتنگ او با مسی، داغ و جذاب پیگیری شود ولی او حالا در یوونتوس تا حدی از این مقایسه ها دور شده است.

با این حال درخشش رونالدو در بازی شب گذشته مقابل اتلتیکو و ثبت یک هت تریک به یادماندنی دیگر او را به تیتر یک رسانه های دنیا بدل کرده است. اکنون همه منتظر مسی و پاسخ او به رونالدو در بازی امشب بارسا و لیون هستند.

 

نشریه آاس در حساب اینستاگرامی خود با انتشار عکس زیر، این سوال را مطرح کرده است که بین مسی و رونالدو، کدام یک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است؟

 

 

1390292

 

 

عکسی که رونالدو را با جام قهرمانی چمپیونزلیگ در پیراهن منچستریونایتد و رئال نشان می دهد و تصویر مسی هم به شب بازی تاریخی بارسا-پی اس جی بر می گردد که آبی اناری ها بازگشتی معجزه وار را البته با درخشش نیمار رقم زدند.

رونالدو یک بار با منچستر و 4 بار با رئال، فاتح لیگ قهرمانان شده و حال امیدوار است با یووه نیز این عنوان را تکرار کند و مسی هم با پیراهن بارسا 4 بار فاتح چمپیونزلیگ شده است.

دیدگاه‌ها